Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yapılacaklar, Dilekler, İstekler ve 2016 - 3


Uzun aradan sonra yeniden karşınızdayım efenim. Neden diye sormadığınız için anlatmayacağım derdim ama çenem düşük bildiğiniz gibi, istesem de olmuyor sessizlik :3

Gelelim neler yaptık köşesine;


Expo 2016'da gönüllü olacağımı söylemiştim ve açılış haftasında bunu gerçekleştirdim. Sosyal bir hafta, yeni insanlarla tanışmak üstüne üstlük bir de Güney Kore'nin yaptığı tanıtım gününde olmak...   

Antalya'da bir Korece kursu olduğunu öğrendim misal. Ve birçok genç arkadaşla tanıştım, yine hepsi çok güzel kızlardı :3 Erkeklerde vardı evet ama tanışma şerefine nail olamadık nedense...

Ayrıca Expo'da yer alan Güney Kore bahçesinde Hanbok giymek de oldukça güzel bir anı olarak yer aldı mazimde :3 

Şimdi gelelim görsellerle yazıyı biraz şenlendirmeye.

Ayrıca bir süre önce Ahşap boyama kursuna da başlamış bulunmaktayım efendim.  Expo'nun ardından başlayan haftada sergimiz vardı ve burada yapılan çalışmalar satışa sunuldu. Bir kaç örnek çalışmamı paylaşayım ;)











Nostalji köşesinde bu ay: Evdeki Yabancı

Evsiz bir erkeğin ev arkadaşı olabilmek için ev sahibi kadına "Ama ben gayim, benden sana zarar gelmez" diyerek tutunmaya çalışmasını keyifli bir şekilde anlatan bu eski yapımı izledim :3 
Piiişt yabancı, söyle bana sen kimsin?


637846783438 hafta önce yazılmış ancak blogdan ve dünyadan ötelenmiş bir baharın 
taslaklardan bulup bir umut olurda yeniden yazma isteğiyle dolarım içerikli çalışması

En son 15 Mayıs'ta paylaşım yapmışım :/



Yorumlar

Popüler Yayınlar