Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Time Renegades Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Time Renegades

Adı: Time Renegades | 시간이탈자
Tür: Dram, Romantik, Aksiyon, Fantastik

Yönetmen: Kwak Jae-Young
Senaryo: Go Jung-Woon, Kwak Jae-Young, Lee Sang-Hyun
Yapımcı: Lee Jin-Eun, Park Ok-Kyoung
Görüntü Yönetmeni: Lee Sung-Je
Süresi: 107 Dakika
Yapım Yılı: 2014 - 2016
Gişe: 3.94 Milyon Dolar

_____Oyuncu Kadrosu:______________


_____Konusu:______________________

Ji Hwan bir müzik öğretmenidir, sevgilisiyle evlilik planları kurmaktadır ve oldukça sıradanlaşmış bir hayatı paylaşırlar. Ta ki sevgilisi gelinlik almak için gittiği dükkanın çıkışında zarar görene dek. 

Time Renegades
Öğretmen Ji Hwan


Dedektif Gun-Woo ise 2015 yılında yaşayan biridir. Bir olay soruşturması sırasında yaşayacakları sonrası onunda suçluların peşinde koştuğu hayatı değişir. 

Time Renegades
Dedektif Gun-Woo

İki adam artık birbirlerinin dünyasına müdahale etmekte ve yön değiştirmesini sağlamaktadır. İkili bu durumun rüya olmadığını keşfettikten sonra kendi dünyalarını değiştirebilecek midir?  

Time Renegades



_____Yorumum:____________________

Sevdiğim iki aktörün yanına bir de sevdiğim aktris eklenince nasıl daha önce izlememişim ben bu filmi diye söylendim kendime ancak zaten film izlemekten uzak günler geçirdiğim için sessizce kabullendim bu durumu.

Zaman atlamalı filmlere ayrı bir düşkün olan uzak doğulu senaristler cansınız, ayrı severim sizi bilin istedim. Hikaye karmaşık olacak diye düşünerek filmin açılışında eşitlik yaratıp seyirciyi çekme güdüsüyle hareket etseniz daha bir severdim orası ayrı. 

Karışık bir polisiye kurgusunu barındırırken duygu yüklü detayları da es geçmeye yapısıyla film beni içine çekmişken bunu görmezlikten gelebilirim ama :)


Siz deyin hasret ben diyeyim iyi film bahaneniz ben olayım siz bu filme bir şans tanıyın gençler ;)  

Time Renegades
Bez Cadısı aylar sonra FİLM ÖNERİYOR a dostlar :3


 _____Tanıtım Videosu:_______________



Yorumlar

  1. Özlendiniz pek sevgili Oh Yoon Joo ;)) Filmi hemen indiriyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar