Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: Kişisel Blog Yazarlar Ne Düşünüyor?

Sevgili Asya yıllardır mim görmeyen bloga mim yollamış, yazalım hemen :3


Blogla tanışmam nasıl oldu? 
Forum dünyasının iki yüzlülüğüyle karşılaşınca kendime daha nezih ve kişisel bir alan aradım ve blog dünyasına giriş yaptım. 

Neden blog yazıyorum? 
Aklımdakini paylaşmak için hiçbir fırsatı kaçırmıyorum diyelim. Bu blog oluyor, günlük oluyor, şiir oluyor bazen de hikaye oluyor.

Yakın çevremdeki insanlara bloğumdan bahsediyor muyum? 
Özellikle belirtmiyorum ama blog dünyasını bilen insanlara çıtlattığım doğrudur.

İlk yazım ile son yazım arasında ne gibi farklar var? 
İlk yazılarım oldukça eğlenceli, yaratıcı ve keyifliyken yıllar eklendikçe yazılar yaşlanmış benimle birlikte, sessizleşmiş sanki.

Blog yazmak yaşantıma neler kattı? 
Güzel insanlar tanıdım, farklı bir pencere açıldı kendi adıma.

Diğer blog sahipleri ile iletişim kuruyor muyum? 
Evet, her daim cadılık yaptığım, bir şekilde sesimi ulaştırdığım güzel bir kabilem var.

Hangi kaynaklardan ilham alıyorum? 
Film, dizi, klip, kitap... O an ben yönlendiren rüzgar hangisinden eserse...


Rahatsız olduğum bir konu var mı? 
Bloga uzun zamandır yorum alamıyor olmak rahatsız ediyor beni. Fazla mı uzaklaştım acaba insanlardan diye düşünmüyor değilim. 

Yakın arkadaşlarıma blog yazmayı önerir miyim? 
Yoldan geçen amcaları bile durdurup bloga teşvik etmişliğim var benim. İnsan mutlaka yazmalı, ne olursa olsun ;) 


Bende bu mimi paslayayım bari. Demetgil ve fndkkk buyurun efendim. 


Yorumlar

  1. Bak şimdi aklıma geldi:)) Blogundan bahsetmeyen var mıdır ki?:))) İnsanı mutlu ediyor^^ Hep konuşasım var^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etrafındaki insanlara göre değişiyor bence blog paylaşımı :)

      Sil
    2. O da doğru. Az bahsedeceeğin insan ayrı, çok bahsedeceğin insan ayrı:)))

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar