Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Oh My Venüs: Tartalım Mı Abla?

Oh My Venüs
Kim Young Ho oldukça gizemli biridir ve bunun yanında Hollywood yıldızlarının vazgeçilmez hayat koçudur. Kendisi ayrıca koç gibi koçtur ancak bu kısmını dizimizin yönetmeni gibi gözünüze gözünüze sokacak değilim. 
Oh My Venüs
Her yakışıklı, başarılı, gizemli Koreli erkek arkadaşımız gibi Young Ho da zengin ve parayı reddeden biridir. Geçmişinden gelen yaraları vardır ve kendince tedavi olmaya çalışır ancak hayata karşı duruşunda hala sağlam bir duvar vardır.


Oh My VenüsOh My Venüs

Kang Joo Eun ise dünyalar güzeli bir gençlik yaşadıktan sonra aldığı kilolarıyla hayatını devam ettirmeye çalışır.


Oh My Venüs
Ve Acı gerçek bu noktada yüzümüze çarpar. Şişmansa Shin Min Ah bile çirkin oluyormuş efendim.
Çocukluk hayalini gerçekleştirip bir avukat olduğunda lisede tanıştığı erkek arkadaşıyla evlenme hayallerinin zirvesindedir ancak o sevgiliden bir türlü teklif gelmez.

Hayat gerçekleri önüne sürüp yüzüne acımadan vurunca Kang Joo Eun da hayatına bir düzen vermeye karar verir ve Young Ho'nun peşine düşer. 

Oh My Venüs
Şişman bir Shin Min Ah meğerse koskoca bir sıfırmış kkk Şaka şaka 
Her zaman ortak enerjilerinden 
etkilendiğim ve halkı galeyana getirdiğim
So ji Sub ve Shin Min Ah 
ikilisi beni oldukça şaşırtan bir performans sergiledi bu dizi boyunca.
O kadar ilgisiz, o kadar sevimsiz ve 
"ne alaka bunlar, hayırdır?"
dedirtecek bir ikili olmuşlar.

Kendime hem şaşırdım hem de bir türlü
beğenemedim ikiliyi.
Kısacık reklam görsellerinde bile
ne kadar da uyum uyum kokuyorlar oysaki.
Oh My Venüs
 Henry Henry Henry!!

bizim uri Şüpo Cünyırımız dizide
yer almakla kalmamış 
şirinliğiyle ekranları pembeye boyadı resmen.

Her göründüğünde etrafta 
açıkça Shin Min Ah aşkıyla kavrulan
 SuJu üyelerine bakındım.
En azından bir Kyuhyun olur sanmıştım ortamda :3 

Oh My Venüs

So Ji Sub'un bol bol vücut analizi yayınlanan bölümlerine,
Shin Min Ah'ın bedenen bize en çok bir yakınlaşıp
bir uzaklaştığı,
Ortamda bir intikam varsa bende varım dediğimiz
ancak bir türlü 
yeteri elektriği alamadığımdan
Maalesef yılın fiyaskosu oldu :/ 

Hayalleri fazla yüksek tuttuğumdan olsa gerek.
Sizin fikriniz ne, paylaşın lütfen.




Yorumlar

  1. Ama ama nie oyle dedin kiii. Cok minnoslardi sicacikkk geldi bana da 😍 ay yaslaniyorum ben galiba 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki daha önce bir arada çok ateşli bir çift imgesi ile piyasada dolaştıkları için "bunlar şirin ablası" durumunu yadırgadım bilemedim bak şimdi :D

      *So Ji'den gayrısını görebildin mi cidden???

      Sil
  2. Agzina saglik yok olmadi bu dizi bence de. Belki beklentim cok yuksekti bilmiyorum. Yanlis anlasilmasin SJS'a can feda, ama dizide bi yanlislik vardi neydi bilmiyorum. Yine de izledik SJS olsun yeter zati:) sevgiler, Seda

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar