Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim:Hayallerimin Ülkesi Kore Hakkında


Uzun aradan sonra yeniden bir mim ile karşınızdayım :3 Mimi yapmamı teklif eden Kore Fenomenine teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum hemen ;)


İlk izlediğiniz Kore dizisi/dizi hakkındaki yorumlarınız?
Princess Hours 
Daha bilinen adıyla Goong 
benim için Düşlerimin Prensi ilk dizimdi (: 
Dizi hakkındaki yorumum için sizi şöyle alayım tıktık 




İlk oppanız,unniniz?




İlk oppa modeli olarak kendime Jung Woo Sung'u seçmiştim,


Bayan oyunculardan ilk göz ağrım Yoon Eun Hye.




OST'sini en beğendiğiniz dizi?
Misa Ost'si hala bir numaram, devamında da onlarca 
şarkı sayabilirim ama albüm olarak favorim bu üstüne çıkan olmadı. 
Bütün albüm mükemmeldir cidden
ve şu tema şarkısı beni apayrı yerlere sürüklüyor
her seferinde... İlk oppa 




Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler?

Güzel soru ve geniş kapsamlı bol isimli bir cevap gerektiriyor.

Cha Tae Hyun ismi benim için ön planda bu konuda. Bu adamı izlerken bambaşka bir keyif alıyorum.En çok ona gülüyorum ve bu nedenle olmadık yerlerde gelen hafif dramatik sahnelerde bile beni öyle bir vuruyor ki etkisinden çıkamıyorum.

Lee Jun Ki Bu adamı izlemek çok eğlenceli çünkü iyi kötü, çapkın ya da bir eşcinseli oynamasının bir önemi yok onun için. Kamera karşısında biraz ekşın vaadeden her yapıma bütün yeteneğini ortaya koyarak dahil oluyor.
Vasat bir dizide bile onu izleme şerefine nail olduysanız en azından adını iyi anarak kapatıyorsunuz film/diziyi.
-tanıtım için tıktık-


Jung Woo Sung benim izlediğim ve etkisinde kaldığım, hırpalama özelliği olan bir oyuncu. 
Dramatik yapımlarda muhteşem ses tonuyla izleyiciye hükmedip öyle noktalarda ufacık mimiklerle süslüyor ki oyunculuğunu... 


Ha Ji Won Kim ne derse desin Koreli kadın yetenekler arasında 
her zaman bir tık ötede benim için. Benim ülkemdeki 
Kuzey Kore şivesinin fazla kullanımından habersiz
hatalı şive kullansa da gözümde üstüne bir kadın yok (:
Hırçın kadın imgesinin adı canım♥ 


 Jang Geun Suk Küçük yaşına rağmen oldukça 
büyük adımlarla kariyerinde ilerlemiş bir kerata (: Karşısına dikilen beyamcalara aldırmadan her adımında daha iyisi için çırpınan, görüntüsünün sayesinde olduğu konumu hak etmediğini iddia edenlere cevap
olarak yaptığı işleri gösterecek kadar cesur bir çocuk (: 10 numara 5 yıldız ♥
-tanıtım için tıktık-

 Hyun Bin Ağır filmlerin adamı bana göre ama 
romantik komedilerde boy göstermesini ayrıca seviyorum ^^ 
Dizi sektöründen nefes alıp yeniden film setlerinde boy göstermen 
dileklerimle Binie 
-tanıtım için tıktık-

Kim Sun Ah Ne zaman ne yapacağı belli olmayan Film ve dizi 
sektörünün cesur civcivi işte bu kadın ^^ 
Onu izlerken keyif almamak namümkün (:
Oynadığı bütün işlere imza atacağım az kaldı.


Jo In Sung Çok iyi bir maske
istediği role girerken zorlamadan ve
inandırıcılığı elden bırakmadan
keyifle izlettiriyor kendini. 
seviyoruzzzzz
Gong Hyo Jin
Bu kadın farklı bir enerji ve ruha sahip
izleyiniz.


Daha çok ama şimdilik bununla idare edin... 


En son izlediğiniz Kore dizisi?
Hmmm En son Mask dizisini  finalledim. 
İsim üzerine tıklayarak yorumumu okuyabilirsiniz ;)


İlk izlediğiniz tarihi dizi?
İlk tarihi dizim Goong sayılmaz ise Saraydaki Mücevher olur (:



Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?



2007 yılından beri düzenli tüketicisiyim öncesinde Kim Ki Duk filmleri ve denk gelen filmleri izlemişliğim vardı. 
Aklıma gelen ilk dizi Secret Garden oldu ^^ (okumak için tıktık)


Sıkıldığınız diziler?
Herkesin aşkla sevdiği Winter Sonata benim tamamlayamadığım diziler arasında yerini alır (: Ki ben en ölümüne her diziyi  izlemeye çalışırım mutlaka 
devamında School 5 ve Onli Yoo vardır ki neyse...

Son dönemlerde izlediğim Her Legend dizisi de bu listede yerini alır.


Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?


O kadar çoklar ki (: Bütün ikinci kadınlara dalıp kafa atasım eşdeğerde 2.adamlara kucak açasım var ♥ 


Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
Misa, Coffee Prince, Secret Garden, Mask,The Greatest Love, Misaeng  sevdiğim finaller Geriye kalan diziler sevilmeyen final oluyor sanki :P


Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
BigBang Haru Haru ve TVXQ Mirotic ten 
biriydi peş peşe izlediğim için tam olarak hatırlamıyorum. 


Sevmediğiniz unni ve oppalar? 
Galiba artık yok :3


Korece -Japonca-Çince?


Korece, Mandarin ve Japonca... 




Hadi biraz geçmişe dönüp romantizm yapalım gençler. Dökün bakalım eteğinizdeki taşları; Ben bu mime benzer yapmıştım kabul edilebilir bir cevap kabul edilmez aradan yüzyıllar geçti sonuçta kkk  

Mim; yazmayan ve yazıları özlenen ve mazeretlerinden bir haber olduğum blogger arkadaşlarıma gönderiliyor...


Kaktüs çiçeği (Kısa zaman önce Antalya kaçamağı yaptığında görüşüp hasret giderdik bu arada) 1 yıl olmuş küçük hanım blogunuza yazı bırakmayalı...

Masal Evi Evet böyle bir blogger da aktifti bu evrende :'( Yazılarını görmeyeli yüzyıllar oldu 

Demetgil  Nisan 2014 diyor takvimler resmen... Telefonda beni sıkıştırmaya benzemez hanım bu iş had bakalım parmaklar klavyeye 

Supercel Umarım yapmamışsındır diyerek paslıyorum sana

Kore Delisi Seçimlerini merak ediyorum doğrusu





Yorumlar

  1. blog keşif etkinliğinden geliyorum.Bloğunuzu yeni tanıdım ve takibe aldım yeni yayınlarda ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:) Bende beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş!
    Misa ve Misaeng'e karşı çok Fransız kaldım :)
    Bu arada ilgini çekerse yeni mim var, paslamadım ama seversen amenna :)
    Teşekkürler bu keyifli paylaşım için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm Sorry I Love you kısaca Misa Kore'nin gelmiş geçmiş en iyi dramasıdır kanımca sağlam bir dram dizisi olmasıyla bilinir ;)

      Mimse yolla renk gelsin az bloga hep tanıtım oldu buralar :(

      Sil
  3. Ayyy bayadır bişiler yazim diyorum hatta ofiste geçen bu kız blogger geyikleri döndü. Dönmek için iyi bir mim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar