Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

My Lovely Girl / She's So Lovable

Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
Hyun Wook (Bi Rain) yetenekli bir söz yazarıdır. Müzik piyasasının içindeki sevgilisiyle bir gezideyken başlarına gelen kaza sonucu hayatı değişir. Elde ettiği her şeyi arkasında bırakıp sevdiği kadının yasını tutan Hyun Wook'un hayatına eşlik eden tek canlı artık biricik köpeğidir. 
Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
Yılın ikilisi

Se Na (Krystal) ablasını trafik kazasında kaybettikten sonra onun hayalini devam ettirebilmek için çabalamaya karar verir. Ancak babasının peşindeki adamlar kaçmak zorundadır bu nedenle çalışmak için sürekli yer değiştirir.  Ta ki yolu müzik yapımcısı olduğunu öğrendiği Hyun Wook ile kesişene kadar.
Artık ikilinin yolları sürekli yan yana ilerleyecektir. 


Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
 Myung soo dizide güzelliğiyle müzik piyasasına tutulan bir genç olarak başlıyor. Grup arkadaşlarıyla yaşadıkları sorunlar onu nereye götürecek dersiniz? Bir de bu karmaşanın ortasında kalbindeki ritimler de ne?? 

Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
İkinci kadınımız kötü kadın hallerinden çok zevk alırken şeker kız hallerine tahammül edemediğim Chae Ye-Ryun tarafından canlandırılıyor.



Dizi kadrosu ayrıca bol miktarda güzel sesli adamı içeriyor.
Özellikle Kim Tae Woo ve Alex görüp dinledim ya ♥♥♥♥ 
 Nasıl buldum diziyi?

Sm idollerinin çoğu maalesef büyük vukuat çıkarıyor dizi sektöründe (: Özellikle bayan idollerin oyunculukları rezalet zira şirin kız çizgilerinden çıkmak gibi bir dertleri olmuyor. Rain, Myungsoo,Hoya, Alex'te müzik piyasasından gelmesine rağmen asla sırıtmazken -ki Alex bu dizide çok yalnız kalmıştı.- 
Krystal hanım kızımız muhteşem mimikleriyle göz yaşlarıyla izlettirdi diziyi. 

Ayrıca Hoya ve L'in itişip kakışmalı halleri çok ilgimi çekti. Gerçeklik payı mutlaka vardır :P 


Neyse ki Rain ve muhteşem hayat yoldaşı Dal Bong ikilisini izlerken çok eğlendim. 

Yani diyorum ki 
Rain için videolara bakmanız yeterli dizi
vasatın bir hayli altında!



Yorumlar

  1. yazı çok güzel olmuş ellerine sağlık :) amaaa ben bu diziden hiç ama hiç hoşlanmadım. şu anda 10. bölümdeyim ve gerisini izlemek istemiyorum :( Rain'e bayıldım her haliyle mimikleriyle ama kızlar beni sinir etti ve dizide o kadar çok zorlama klişe vardı ki herşeyi tahmin ettim ve çok sıkıldım. belki reklamlarını gördüğümde çok beklenti içine girdiğim için bu kadar sıkıldım yada artık klişelerden sıkıldım bilemiyorum... neyse birilerinin bu diziyi izleyerek keyif almasına sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif aldığım tek nokta Rain ve köpüşün olduğu sahnelerdi. Dizi vasatın oldukça altındaydı malum :/ Bundan sonrasını izlemediğin için bir şey kaçırmayacaksın ^^

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar