Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

BLADE MAN / 2014

Blade Man
Sert, acımasız, bir parça deli ama olabildiğince zengin bir adamla beş parasız, hayata tutunmaya çalışan bir kadının aşk hikayesi desem kısaca bu hikayeye yalan olmaz.

Bir oyun şirketinin sorunlu Ceo'su olan Hong Bin (Lee Dong-Wook) karşısına sürekli çıkan Se-Dong (Shin Se-Kyung)'un kokusuna karşı koyamaz ve sürekli yanında olmak için uğraşır.

Yağmurlu günlerin sabahında kendini kaybetmiş ve hatırlayamadığı saatlerle uyanan Hong Bin yanı başında tutmaya çalıştığı Se-Dong'u ve arkadaşlarını işe alır. Yaşadığı bu olayların yanı sıra kendine dair gariplikleri çözümler. O bir canavara dönüşmüştür. 
Sinirlendiğinde yağmurlu havalarda vücudunda keskin bıçaklar bulunan bu adam şimdi bir yanında kopamadığı ilk aşkından olan oğlu diğer yanında Se Dong ile ne yapacağını düşünür. 

Hayatını mahveden bir baba, gönlünü çalıp onu bu dünyada yapayalnız bırakan ilk aşkı, apansızın karşısına dikilen oğlu Chang , kokusuyla ilk aşkını anımsatan Se Dong, her ne olursa olsun yanında destek olan sekreteri... 

Hong Bin etrafındaki karmaşayı nasıl çözecek, yoluna nasıl devam edecektir?
Blade Man

 Kore dizilerinin çatlak zengin patronu geri döndü hem de bir canavar olarak. Lee Dong Wook  mimiklerini kullanmayı denerken diğer aktörlerin oldukça gerisinde kalırken ilerleme gösteremediği oyunculuğuyla beni düşündürdü yeniden. 
Blade Man
Se-Dong rolüyle izlediğimiz Shin Se-Kyung ise şirin halleriyle, yardımsever kız tavırlarıyla şirindi. Ancak başrol kadın olmak biraz daha yüksek bir enerji gerektiriyor sanki. 

İkilinin enerjisi bana geçmedi. Hikaye merakla izlerken neyi nereye bağlayacak diye izlemeye devam ettim ama eksikleri görmezden gelmeye niyetiniz yoksa başlamanıza gerek olmayan bir yapım maalesef. 
Blade Man


Arka planda minik dramatik hikayelerin işlendiği, fantastik bir yapım olan Blade Man sıradan Kore dizisi klişelerini yaşatacağım hepsinden bir parça alacağım modundan çıkamamış gibi göründü bana.






Yorumlar

  1. Dostum cadı ^_^ bu dramanı sən bəlkə bitirdin amma mən onu da bacarmadım. yarıda atdım. Səbəb deməyimə ehtiyac yoxdur, çünki sən yuxarda bir-bir yazmısan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum cadı ha çok sevdim bunu \\ (♥__♥) //

      Elimden geldiğince dayanabildiğimce izliyorum dizileri ama haklısın ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar