Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

2013- Bez Cadıları TOP 10

Bütün radyo ve televizyon kuruluşları 2013'ün en çok dinlenen şarkılarını yayınlar da
 biz geri kalır mıyız? 

Elbette kalmayız a dostlar (: 
Hemen şuraya 10 tane şarkıyı bırakarak bir mim oluşturalım.


10 numara...
Son günlerde klibiyle oldukça keyfimi yerine getiren ve
eğlenirken tempo tutmamı sağlayan 
Lim Chang Jung söylüyor efendim 

9 numara...
Eğlenerek başladık devamı da öyle gelsin bari diyelim
Şimdiki parçamız da oldukça hareketli
Sistar kızları 
yeni yıl size daha mantıklı stilistler getirir umarım öpüldünüz



8 numara...
Büyük keyifle dinlediğim kadın vokallerden biri 
geliyor şimdide 
Ailee


7 numara...
CB tesearları ile deprem etkisi yaptıkları gönlümüze 
yavaş yavaş bomba bırakan bu arlanmaz çocukların 
Destiny şarkıları da listedeki yerlerini buluyor :3
Huzurlarınızda Infinite



6 numara...
Biz geri döndük kızım hadi siz de bize geri dönün
diyerek müzik dünyasına laps diye düşen
beyefendilerde buradalar :3
2PM 


Jüri Özel Ödülü
Henüz çok taze olmasına rağmen...
Pis reziller her geçen saniye daha güzel olun siz emi!
Eunhae


5 numara... 
Musicbank'a gidipte bu şarkıyla coşmadım diyeni vurun bence.
Bütün salon bu şarkıyla kopup dans etti, eğlenceye hazırlandı
MBLAQ söylüyor efendim 


4 numara...
Seven sevdi, sevmeyen mieeh bu ne yeaauuğ? diye tepki verdi kuzuma ama ben çok sevdim bu şarkıyı :3 
Ri pandası geliyor

3 numara...
Sıradaki parçamız dilimizde bir süre dolanmış,
klibiyle daha ne kadar güzel olacaksınız bre vicdansızlar diye 
söylenmemize vesile olan
Henry'den geliyor. 


2 numara...
Buraya kimse gelmese? Şaka şaka hala iki parça var sıralamada bekleyen :3
Henüz reşitliklerini yeni yeni belgeleyecek üyeleriyle 
EXO kuzuları girin bakim nizami sıralamaya (:

Irınowlama, ırınowlama ablaya ırınowlanmaz cıkcıkcık

Bu yıl çıkardıkları bütün çalışmalarla 
1 milyon satış listesine ulaşan SM'nin yeni
vitrin önü malzemeleri Growl ile haklı yerlerindeler ^^
Şarkı güzel, klip muhteşem beyler olaysız dağılın.


1 numara...
Musicbank etkisi midir nedir bu şarkıya sen bir bağlan,bir sev ^^
Beast gel canım otur şöyle baş köşeye ;) 

Beni unuttun yeaa diye bağırıp
Halk Jürisi Özel Ödülünü alan Shinee
(Eklemesem dert olurdu içime) 
Yılın en sevdiğim şarkıları bunlar olması muhtemel ^^
Aklıma gelen şarkılardan bir sıralama yaptığımı belirtmeliyim şimdi 
bu mimin yollanacağı arkadaşların da bu
şekilde oluşturdukları bir liste olursa 
bence daha gerçekçi bir listeye ulaşabiliriz ;)

Ayrıca TOP 10 listesi dedim ama
farkındaysanız aşık olduğum Ballad şarkılar listede
yer almadı. Yani sizden de eğlenceli şarkılardan
oluşan bir liste yapmanızı isteyerek bencillik yapıyorum ^^


Evet beyler, bayanlar  
şimdi mimi postalayalım bakalım :3
Müzik postu yazma üstadı Kimbapsushi güzelliğine;
Zorla müzik postu yazdırılır kontenjanından Hikauivy'e;
Sende eksik kalma hanım, gel yamacıma durumundan Demetgil'e;
kolay gelsin hanımlar dileklerimle yolluyorum :3


Bütün şarkılar bendeniz Oh Yoon Joo seçimleridir bu arada
Fndk ne der bilemem kkk




Yorumlar

  1. Yaşasın artık bloğunuza girmenin bir yolunu buldum! Hala TTnet Güvenli İnternet salak şeysinden dolayı açılmıyor ama google'da aratıp "önbellek"e tıklayınca açıldı :D Bakalım yorum yapabilecek miyim :/ Liste süper olmuş ^^ Lim Chang Jung'un şarkısını dün SBS Gayo Daejun'da da izledim, inanılmaz coşturma potansiyeline sahip ya! :D Seungri'nin şarkısını ben de beğendim, hatta K-Pop dinlemeyen erkek kardeşim bir ara odama girdiğinde duymuş sonra o sıralar sürekli "O şarkının adı ne? Tekrar açsana" diye başıma üşüşüyordu.

    Ben de 2013 şarkılarından bir liste yaptım. Ne zamandır yazmak istiyordum, 2014 olmadan tamamladım şükür ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin (: Bu habere sevindim, biraz uğraşmışsın ama umarım değmiştir kkk

      Zevklerimiz genelde tutuyor sanki senle (: TTNET sağ olsun ben online izleme olayına giremiyorum bile bilgisayardan :'( Bak yaram deşildi yine

      Son yazın mim olduğu için sana yollanmamış bir post bu arada yukarıdaki ^^ Bol bol yeni yazılarına hasretiz mimi işin olduğunda atacağım üstüne kkk

      Sil
  2. Uğraştığıma değdi tabii de nedenini bir türlü anlayamadım. Güya engel kalksın diye form doldurup bilgi talebinde de bulundum ama gel gör ki henüz cevap yok. Gönül isterdi özgürce bloğunuzda dolaşıp istediğime tıklayayım...İnşallah o günler de gelir :D

    TTNET online izlemeye de mi engel koyuyor? Bak haberim yoktu :/ Sana da Allah kolaylık versin kardeş :D

    Mim'i göndermemekle iyi etmişsin, teşkürs~ Ben önce bir dizi film yazayım da sonra farklı mim'ler de yazarım ^^ K-pop sağ olsun dizi izlemeye fırsat bulamıyorum. Yeni taşındığımızda bir süre internet bağlanmadı, o zaman başladım ve ilerledim bir kaç dizide ama internet geldiğinden beri hala son bölümleri izleyemedim. Bakalım, hayırlısı :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar