Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Son Dönem KPOP keşifleri -7-

Postun başlığındaki 7 rakamını görünce şaşırdım aslında..Uzun seriler konusunda pek istikrarlı sayılmasakta ciddi ciddi bi seri yapmışız ya biz..
Gerçi kpopta böylesine şarkı bolluğu varken biz daha çok 7'ler -17'ler yaparız bu gidişle ya neyse.. :)

serinin diğer yazılarına ulaşmak için..1-2-3-4-5-6

İlk keşfim olan Rude Girl şarkısı için, Flower boy next door dizisinin psiko editörü Kim Seul Ki ile Jay Park bi dizinin ost'i için bi araya gelmişler ve harika bişi çıkarmışlar ortaya..SNL Korea'nın çifti olarakta biliniyomuş bu ikili..TVN kanalı için yapılan She is Wow dizisinin OST olan bu şarkıda kızın ses tonu çok ilginç ve nedense sevdim..Şarkının ritmi de fena değil..



İkinci keşfim ise bir radyo keşfi olan BtoB-İnsane..Sesler diğer kpop idollerininkiyle çok benzer ama ilginç bi şekilde sevdim..Biraz beast grubuna benzettim tarz olarak ama gidecek daha çok yollarının olduğu kesin..Birde daha önce dinlediğim bi kpop şarkısına çok benziyo bu şarkı henüz bulamadım ama yinede gayet hoş dinlenebilir bence..Bu arada grubun adını her görüşümde hoonsena geliyo aklıma..Sanırım bu onun en sevdiği grubun tanıtımını çokça yaptığından olsa gerek..



Sıradaki klibimiz bol ekşınlı,bol gürültüllü ve bol mimikli bi klip..Block B-NalinA..Açık söylemek gerekirse bu zamana kadar hiçbir klipte bu kadar çok mimik ve değişik yüz ifadelerinin kullanıldığını görmemiştim..Big bang klipleri dahil..
Konsept olarak sanırım Kpop'un vazgeçilmez öğelerinden olan asi sokak bebesi tarzını benimsemişler ve klipten görüldüğü kadarıyla baya baya altından kalkmışlar bunun..Şarkı ise zaten bol dımtıslı olduğundan ''ver coşkuyu'' misali bir kez dinlenme değilde daha çok dinlemeye itiyo diyebilirim..^o^


Sondan bi önceki klibimiz ise Kim Hyun Joong'a ait..Yeni albümünün çıkış parçası olan Unbrekable şarkısına Jay Park da eşlik ediyor..Şarkı tipik KHJ şarkısı diyebiliriz aslında..Baskın ve güçlü bi sesi olmadığından tekno olarak desteklenip,görselliğe daha çok ağırlık verilmiş klipte..Six packler gibi... :D
Ama benim bu şarkıya dair sevdiğim şey ise dansları oldu..Klipte fazla görünmüyo ama koreografinin tamamını buradan izleyebilirsiniz..Sadece 2.36 sn'den sonra kendinize dikkat edin yeter..:D hihih (bu klibe çalışırken kaç t-shirt zayii ettiler acaba merak ediyorum şahsen.. :D )


Son şarkı ise VIXX'den geliyor..Jekyll repackage albümüyle geri dönen grubun ilk parçası G.R.8.U..(şarkılara,albümlere,gruplara tuhaf isimler yada kısaltmalar koyma konusunda kesinlikle korelilerin üzerine yok..)
Şarkının aslında bana göre bi albenisi yok ,tipik bir kpop şarkısı ama burda olmasının sebebi çok değişik olan videosu..Geri alma tuşuna basılmışken şarkıyı nasıl normal seyrinde söyleyebildiklerini yada işin içinde herhangi bi teknik varsa eğer bunu nasıl yapabildiklerini merak ediyorum işin açıkçası...

Yorumlar

  1. NalinA nin cidden klibi de cokzel kendisi de.ben block b yi yeni kesfettim bu arada. Burda kendimi de bi eziyim.ama son klip ... bilemedim benonu.sarkinin öyle pek matah bi yani yok dedigin gibi ama klip coh degisik olmuş.bence sarkiyi tersten ezberleyip öyle soylemisler.başka bi aciklama getiremedim ben. Ki bence o da hiç kolay bi is olmamistir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nalina klibini bende çok sevdim ve yalnız değilsin.block b'yi sanırım bende bu şarkıyla keşfettim..eğer balık hafızam beni yanıltmıyosa tabi.. :D
      en son klip olan VIXX şarkısının ise klibi dışında dediğin gibi çok matah bişeyi yok gerçekten..sadece klibin çekilişi çok orjinal geldiğinden listeye girmişti :D
      ayrıca bi yerlerde klibin yapım aşamalarını gösteren bi video görmüştüm sanki..bulursam izleyip merakımı gidereyim en iyisi ,böyle olmayacak.. kkk :P

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar