Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Kyô, Koi Wo Hajimemasu / Love For Beginners / 2012


Ne kadar ilgili bi insanım ki vakti zamanında izlediğim animenin live-action'ı olduğunu ''bakim neymiş ki bu,hangi animeymiş ki'' diyip forum forum dolanmasam anlayamayacaktım.. :D
Başrollerinde Emi Takei, Tori Matsuzaka'nın  romantik-komedi filmini ben sevdim..Yani söz konusu olan japon film ve dizileriyse beklentilerimi hep düşük tuttuğumdan bu da fena değildi diyebilirim..

Neeyse bu 120 dklık uzun mu uzun filmin konusu sarangni de yazıldığı kadarıyla bu şekilde..
''Tsubaki Hobino, başkalarını saçlarını yapmakta yetenekli bir lise öğrencisidir. Ancak kendine hiç güvenmemekte ve saçı konusunda da aşırı hassas davranmaktadır. Eski moda kıyafetler giyer saçını iki yandan örer. (Bizim köylü kız tipi dediğimiz) Bu yüzden liseden de pek hoşlanmamaktadır. Çünkü lakabı ineğe çıkmıştır. 

Bir gün okulun popüler erkek öğrencisi Kyota Tsubaki ile karşılaşır. Kyota'nın amacı Tsubaki'yle dalga geçmektir. Ayrıca Kyotamız bayağı playboydur. Bir kızla bir daha birlikte olmam diyen tiplerden. Bunlar bir anda aşık olurlar...'' 

Falan filan..Animeyi izleyenler zaten bu tanıtıma ihtiyaç duymazlar büyük ihtimalle..


Lakin filmde takıldığım bazı noktalar var..

1. Sanırım japonların genelinde bi yapısal diş bozukluğu var,özellikle kızlarda..Oralarda ortodontist yok mu çok merak ediyorum..

2. Kızların bu burundan konuşma olayı sanırım japonların başının altından çıkmış..
Bu filmde bi kez daha anladım..Mübarek ramazan günü (pehh yazıyı tee ne zaman yazdığım açığa çıktı :D)  içimde bastırdığım şiddet uygulama isteğini tekrar açığa çıkarttılar deli oldum..

 (burundan konuşan hatunlar )

3. Yakışıklılık kavramımız japonlarla kesinlikle çok farklıymış bi kez daha anladım..Burda burnumun ucuna koymıycam adamlar orda büyük ihtimalle okulun en cool,en yakışıklı bebesi olurdu ki bu hiç hoş diil..Ayılıp bayıldıkları bebelerin birinde tip olsun el insaf..Neyse hep koreliler yüzünden bunlar..Standartları yükseltiyolar.. :D

4. Bu rolde Yamapi oynasaymış daha iyi olurmuş..Çocuğun ses tonu,vurguları zaten Yamapiyle aynıydı..Saç tipi nishika ile benziyodu..Bu kadar çaba yerine direk Yamapiyi koysalarmış görsel olarak bişiler paylaşabilirmişiz..Yani Yamapi gülmediği sürece. .. :D  


5. Filmin süresi çok uzundu..İlk 10 dk.da 10 bölümlük dizi çıkıcak kadar konu vardı ve ben filmin sonu nasıl bitcek diye merakla bekledim..Daha ne kadar konu ekleyebilirler diye..Tamam tamam animeden çevrildiğini bilmediğim için öyle oldu bakmayın öyle..

6. Bi kere şunda anlaşalım..Hiçbir okulda inek diye tabir edilip göze batmayan kız öğrenci  - yada erkek farketmez- okulun en popüler bebesiyle çıkamaz..Mümkün diil bi kere fizik kurallarına aykırı..O yüzden bizi kandırmaktan vazgeçin pek sevgili senaristler..Ayaklarımız yere basmıyo bunlar yüzünden.. Bize de yazık günah ama.. cıkcık..>.<


7. Japon erkeklerinin özellikle liseye gidenlerinin saç tipleri tek kelimeyle korkunç..Didik didik didiklemek ve yolum yolum yolmak istedim o derece..Birinin bunlara dünyada daha havalı saç tiplerinin olduğunu söylemesi gerek..Çok ciddiyim..Biri yapsın bunu..Lütfen.. >_<
Kızlarınkine ise hiç değinmiyorum.Okulda bukleli gelin yada nişan başıyla dolanmak oralarda moda zahir.. :D

8. Filmin belli yerlerinde özellikle çıkmaya başladıktan sonra gösterilen günlük sayfalarını ve notlarını sevdim..Keşke daha çok gösterselerdi dedim..


9. Son olaraksa bu filmde daha görmüş oldum ki japonlarda cinsellik yaşı bayaaaaaaaaaaaa bi aşağılarda..O kadar kanıksanmış ve kültürlerine yerleşmiş yada yerleştirilmeye çalışılan bişey ki her filmde yada dizide bunu işlemeseler rahat edemiyolar sanırım..Ya da bu konuyu işlemeyeni dövüyolardır..Kimbilir.. :D


yamashita tomohisa






Yorumlar

  1. hemen kaynanalık yapayım :P evet,japonların çoğunun dişi bozuk. hatta dizilerde falan gördüklerimiz en düzgünleri. japonlar bu durumu çok seksi buluyormuş, ben de başkasının yalancısıyım. filmde beni rahatsız eden tek şey çocuğun kızın aşkını çok çabuk kabul etmesi oldu. o kadar tribe gir, bunalım takıl, sonra hooop sevgili ol. cık cık cık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıı demek bunu seksi buluyolarmış..en düzgün olanlarının bunlar olması çok ilginç ama açık söylemek gerekirse bence çok itici görünüyo.. :(
      aa bak 10.madde neydi diye baya düşünmüştüm evet işte buydu..
      atarlı atarlı dolandıktan sonra olayların birden yön değiştirmesi bana da garip gelmişti..sanırım dizi olsa böyle olmazdı ama yinede çok hızlılardı..
      ayrıca teşekkür ederim..gözü keskin okuyucu her şekilde belli ediyo kendini canım.. :D

      Sil
  2. Anime biraz daha farklıdır aslında kıymetli gözlerimi bozacak daha iyi unsurlar bulduğumdan mangasına bakamadım ama. Film yorumu bize bırakarak anlatmış derdini vasatın bi tık üstü denilebilir ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeap ahım şahım bişey değil,vasatın bi pıtık üstü gerçekten de..:(

      Sil
  3. Ya bir şey sorucam animenin adıda aynı dimi? çünkü bu isimle 2 bölümlük bi anime çıkıyo manganın tanıtımı gibi duruyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet animenin adıda aynı ve 2 bölümlük bi dizicik..Mangasını okumadığım için bişi diyemem ama..

      Sil
  4. "MA BOY" İZLEYİN HEMEN..hemen...hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ma Boy minin dizisi blogumuzda tanıtımı yer alan yapımlardan
      http://bez-cadilari.blogspot.com.tr/2012/09/ma-boy-2012.html

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar