Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

İzlenesi Bir Müzikal: "Das Musical Elisabeth"

Das Musical Elisabeth

Dava, Luigi Lucheni'nin imparatoriçeyi neden öldürdüğünün sorgulandığı, ölüler ve hayalperestlerin karanlık dünyasında başlar. Lucheni,  Elizabeth'in istediğinden fazlasını yapmadığını iddia etti, çünkü o  bütün yaşamı boyunca ölümün kendisine aşıktı. 

Tanıklara göre Lucheni eski çağların ölü aristokrasisini geri getirdi. Sevimli ve masum Sisi'yi Avusturya-Macaristanın imparatoriçesinin suikast zamanlarına götürdü.
Das Musical Elisabeth
Sisi henüz çok gençken acımasız bir ortamda büyümüş, ölümle ilk karşılaşması ise bütün hayatını değiştiren bir aşk-nefret olayı olmuştur. Lucheni Avusturya imparatoru Franz Joseph'in bir zamanlar işkenceci annesi Sophie'nin karşı çıktığı Elizabeth'i gelini olarak aldığını iddia etti. Bu olay Habsburg imparatorluğunu deviren bir zinciri başlattı. 
Das Musical Elisabeth
Elizabeth kısa süre sonra ona peri masalı gibi gelen evliliğinin hayatının en büyük hatası olduğunu fark etti. İlgisiz kocası yüzünden yalnız, baskıcı kayınvalidesi yüzünden psikolojik olarak çökmüş ve depresyona girmiştir. Onu ayakta tutan tek bir şey vardır o da ölümün hayali gölgesiydi fakat o ölüme teslim olmayı reddediyordu. 

Sophie,Elizabeth'in tek oğlu Rudolf dahil 3 çocuğunu da kaçırdıktan sonra Elizabeth soğuk kanlı ve bencil bir kadın oldu. Avusturya'ya kaçıp içindeki boşluktan kurtulmak için hiç durmadan dünyayı gezdi. Sonunda kocasıyla barışıp Avusturya-Macaristan'ın birleşmesine yardım ederek hayatına bir anlam kazandırdı. 
Das Musical Elisabeth
 Das Musical Elisabeth
Avrupa'nın orta yerinde yaşanan bu hikayeyi Kore'de izlemek saçma gelebilir belki ama Ölüm rolünde Kim Junsu ve Park Hyo Shin var arkadaşlar.

Ve hikayeninde oldukça hoş bir müzikal olması eklenince bilgilere
izlemek istiyorum çığlıkları attırıyor insana ister istemez. 
Das Musical Elisabeth
Gelelim benim bu müzikal hakkında bilgiye ulaşma nedenime. Bilen bilir
sağlam bir Hyo Shin severim beyefendi geçtiğimiz günlerde
Youtube kanalından müzikale dair videolar paylaştı. Şans eseri boş boş youtube sayfasına bakarken gerçekleşen bu eylem sonunda "NE YAPIYORSUN  acaba? " sorusuyla girip izledim ve aşık oldum (:

Kim Junsu'nun geçtiğimiz yıl en iyi müzikal oyuncusu ödülü almasını sağlayan yapımın kadrosuna bu yıl katılmış Park Hyo Shin beylerde. Seslere bakınız efendim :'( Gün olur bu müzikali görebilirsem açık gitmez bu gözler ^^' 
 Das Musical Elisabeth
 Dönüşümlü oyuncu kadrosuyla oldukça yüksek maliyete ulaşan yapım görselliği ve yansıttığı heyecanla mutlaka izlenmesi gereken olarak etiketletiyor kendini.

Parça parça ve berbat görüntü kalitesiyle sanal dünya da maalesef bulunma ihtimali bulunmayan müzikalin sahnede kullanılan 
müziklerine ulaşmak neyseki mümkün :D 

Geçen yıl ki müzikal ödülleri (Evet Kore'de müzikal ödülleri de yapılıyor)
kapsamında gösterilen bir sahnenin kesintisiz çekimi 
en uzun ve sağlıklı görüntüsü müzikalin :'(

Bahsettiğim video



Yorumlar

  1. Junsu videoları arasında gezinirken görmüştüm bu müzikalin videolarını.O gün bugündür ayıla bayıla izliyorum.Junsu'nun yer aldığı diğer müzikallere de göz atmıştım ama içlerinde en çok bu ilgimi çekiyor.Junsu'nun performansı inanılmaz.Hatta bu performanstan sonra kendisine ayrı bir gözle bile bakmaya başladım desem yeridir.Çok farklı bir enerjisi var bu müzikalde ve beni gerçekten büyülüyor.Büyüyü bozmak için bir tur Tarantallegra'nın klibini izliyorum :)

    Junsu'dan sonra Park Hyo Shin'in performansı biraz sönük kalmış.Junsu videolarını izlemeden seyretsem belki daha farklı düşünürdüm ama o zamanda karakter bu kadar etkileyici olmazdı.

    Bizler, Devlet ve Şehir Tiyatrolarının müzikli oyunlarıyla (müzikal bile değil) idare ede duralım, Güney Kore de Müzikal Ödülleri verilsin.

    Canlı izleyebileceğimiz günler de gelsin ama önce birisi tamamını eklese de izlesek şu müzikali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten oldukça emek harcanmış bir müzikal ben her fırsatta izliyorum ancak Park Hyo Shin'in görüntüleri hala tam düşmedi o yüzden ona dair yorumlar yapamadım bana da o linklerden atarsan sevinirim canım

      Müzikli oyunlarımız maalesef oyuncuların kendi emekleriyle ve özverileriyle yapılan şeyler daha fazlası için ödenek almıyorlar. Dolayısıyla böyle görselliğe ulaşmak hayal oluyor :'(

      Sil
  2. Benim izlediklerim bunlardı;
    http://www.youtube.com/watch?v=_MLyLW8c1Jg
    http://www.youtube.com/watch?v=pXv0d8uAIb0
    Kıyaslamayı da the last dance üzerinden yaptım.Junsu çıtayı çok yükseğe taşıdığından Hyo Shin'in yapacağı birşey yok açıkcası.
    Ödenekli tiyatrolarımızdan böyle bir görselliği beklemiyorum ama en azından kabareden hallice oyunlar izlemeyelim istiyorum.Sidikli Kasabası Müzikali bu açıdan büyük bir adım.Umarım daha iyileri için milat olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolara bakacağım hemen (:

      Antalya'da müzikali bırak tiyatro gösterileri bile yeterli ilgiyi görmüyor maalesef. Dileklerine katılmamak çok zor ^^

      Jun çıtayı yükseltti cidden harika bir performansı var ama Hyo Shin için biraz açılması gerek diye düşünüyorum ben ona güveniyorum ^^

      Sil
    2. Benim gördüğüm görüntülerde bu videonun partlarındandı iki videoda aynı gösteriden zaten. Hyo Shin sürekli mikrofon problemi yaşayıp onu düzeltmek için uğraşırken asker sonrası rol aldığı ilk müzikalde çömezlik belirtileri göstermiş. Dansı ve duruşu ile ilgili problem göremedim (daha detaylı izleyebilsek keşke :/)

      Park Hyo Shin'in kaşları o haldeyken ne kadar ileri gider bu performans orası ayrı tabii (: Teşekkür ederim paylaşım için canım♥

      Sil
  3. Rica ederim.Asıl ben böyle bir post yazdığın için teşekkür ederim.
    Ve bir şey itiraf edeyim.Ben yazıya eklediğin fotoğrafda Hyo Shin'i bulamadım.Hep kara kaşı kara gözü ile aklımda yer ettiğinde ben niye göremiyorum ya diye bakındım fotoğraflara.Sarı olmamış Hyo Shin'e.Kaş zaten facia.Sorun Junsu'nun çok iyi olmasında zaten yoksa Hyo Shin'in falsosu yok açıkcası.
    Hyo Shin'in videolarını araştırırken şöyle bir performansla karşılaştım.Belki görmüşsündür daha önce.Çok beğendim. http://www.youtube.com/watch?v=MsZ4h2jSCEY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikal ödülleri verildiğini öğrenince kurcaladım hemen canım kaçırır mıyım? (: Çok eğleceli ve bir anda büyüsüne kapılıverdiğim ne müzikaller var aslında ama en çok görmek istediğim bu olduğu için bunu seçtim. Müzikallere dayalı bir yazı dizisi olacaktı yoksa bu ^^ Ama sadece minik videolarla yorumlamam pek iyi bir fikir gibi gelmediği için vazgeçtim. ^^

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar