Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Son Dönem KPOP keşifleri -5-


Kpop keşiflerinin 5. postuna albümlerine,singlelarına ve habire yapıp durdukları çıkışlarına bi türlü yetişemediğim B.A.P bebeleriyle başlıyoruz..Daha önce tanışıklığımız olmadı bu kadar görünür olmalarına rağmen ama çokta geç kalmamış sayıyorum kendimi..
Şarkıyı çok beğendim bayadır dinliyorum ama klibin bu kadar şiddet dolu olmasını sevmedim..Bi ara acaba counter strike oyunu falan mı açtım yanlışlıkla diye düşünmedim değil..Neyse herşeye rağmen One Shot şarkısını çok sevdim.. :)



İkinci klibimiz kpop'ın efsane gruplarında Shinhwa'ya ait..Kendi şirketlerini kurduktan sonra çıkarttıkları 2.albümde bu sefer bayaaaa bi farklı koreografi izlemişler gibi görünüyo..Şarkı ne kadar güzelse klipte bi o kadar korkunç..(bana göre) Venüs klibindeki havalı ahjussiler gitmiş yerine yeni yetme çaylak idoller gelmiş sanki..Farklı çıkış yapalım herkes görsün tanısın der gibi 3.44 dk boyunca fazlaca feminine hareketlerde bulunup, bol bol kız idoller gibi davranıyolar..Hatta kıvırma konusunda hepimizi ezip mezdekeye bile katılabilirler bence.. :D Dansçılar dersen ooo uçmuş gitmişler filan..Tüylerim diken diken oldu yeminle.. >o<
Ayrıca şarkının açılışında dans eden amcaa..Kimsa sana bunu söyledi mi bilmiyorum ama çok tiskinçsin söyliim dedim.. bööykk o.O



Üçüncü klibimiz ise 2 senedir geri dönüş yapmaları beklenen 2PM grubuna ait..Şarkı güzel,klip çok hoş,danslar ise gerçekten farklı..Çok beğendim,kesinlikle 2 sene beklettikleri kadar var..Çok başarılı bişi ortaya çıkartmışlar..Ayrıca bu klipteki imajlarına bayıldım..O nasıl cool görünmektir,o nasıl bi auradır çözemedim ama Taecyeon'dan gözümü alamadım ya..Neyse fangirle bağlamadan diğer şarkıya geçelim en iyisi.. :D



Kapanış şarkısı ise Alex'e ait..Sanıyorum We Got Married programı için yapılmış bi şarkı ama çook güzel..Alexciğim edebiyle şarkı söylerken yine kitleleri peşinden sürüklemeyi başarmış..Mutlaka dinleyin..
Ayrıca canlı versiyonunu dinliycem link ver bana derseniz burada ,wgm görüntüleri eşliğinde dinlemek isterseniz oda burada...


Z Cadısı diye baş tacı ettiğim güzellik bu Alex durumunu atlatabilmek için neler çektiğimi, o WGM stüdyolarını basmamak için ne direndiğimi bilmiyormuşçasına bu paylaşımı yaptığın için teşekkür ediyorum >.<

Neyse ben yeni duyduğum bir şarkı yerine eskiden beri severek dinlediğim bir şarkıyı paylaşacağım bu defa (: hem madem bir değişiklik yaptık tam olsun diyerek Mandarin diline olan sevgimi bir kere daha göstereyim ^^

Ve  Kpop keşiflerinin 6. sı için hazırlıklara başlayacağım ^^
Keyifli dinlemeler :



Yorumlar

  1. lokumum süpersin ,seçimine bayıldım..godesudayken playlistte dönüp duran şarkılardan biriydi bu..çok uzun bi süre dinleyip bırakmıştım bende ama şimdi dinleyince yine o günlere döndüm.. ^o^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar