Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

My PS Partner

My PS Partner
 Hyun Seung kız arkadaşından ayrılalı 78 gün olmuştur ancak onu unutmak şöyle dursun yokluğuna bile tahammülü yoktur. Ortak arkadaşlarının yurtdışına çıkacağı haberi üzerine yeniden bir araya gelmişlerdir bu kız arkadaşını ikna edip yeniden başlamaları için bir bahane olabilir diye düşünürken eski kız arkadaşının çoktan yeni bir sevgili edindiği haberiyle yıkılır. 

Evde hayata küskün uyurken çalan telefonu açtığında hiç tahmin edemeyeceği bir şey olmuştur. Hattın ucunda ki kadın sorgusuz sualsiz onu cinsel bir muhabbetin içine sokuvermiştir. Kim olduğunu bilmediği kadının talimatlarıyla acısını bir nebze hafifleten adam telefon konuşmasının sonunda yanlışlıkla arandığını öğrenir.
My PS PartnerMy PS Partner
 Yoon Jung erkek arkadaşı ile eski günlerini yakalamak için yaptığı çılgınlığın elinde patlamasıyla ortada kalmıştır. Durumu anlattığında kardeşi ve arkadaşının alay konusu olsada bu farklı deneyim biraz değiştirmiştir onu.

Ertesi gece telefonu çaldığında hayatında taşlar yerinden oynamaya başlayacaktır. Yanlışlıkla aradığı numaraya cevap vermekten başka çaresi yoktur ve altta kalacak bir kadın değildir o. Bu konuşmanın sonunda telefonla dertlerini paylaşabildikleri ve aşk yaşabildikleri garip bir ilişki doğmuştur.

 Peki bundan sonra sırada ne olacaktır?? 
My PS Partner
 Kariyerinde telefonla konuşarak adam ayartma rekoru kıran Ah Joong bu kez hedef olarak kendisine Ji Sung beyleri seçmiş. 

İnsan ilişkileri ve aldatma konusunu temel alan film sonuçta;
" Amaaaan boş verin, neyse ne siz günün keyfini çıkarın gerekirse aşk size mutlaka eşlik edecektir, ha etmedi mi, Kendi keyfi bilir." 
diyecek kadar yüreklidir. 
My PS Partner
Eğlenceli bir filmdi cinsel olanı göstermek yetmez düşüncesiyle duyurmayı da bol bol tercih ettikleri film komedi unsurları için bile cinselliği kullanmış.  

Cinsellik hayatın bir parçası gerçeğini kabullendiğinizi itiraf edebilenlerdenseniz keyifle izleyeceğinizi düşündüğüm çerezlik bir film^^ Aksi durum söz konusu ise pis kaka e e e! :P







Yorumlar

  1. Ay bende geçen gün izledim bu filmi fena değildi. Çoook beğendim diyemiycem tabiki ama klasik işte.
    Ayrıca yazıyı taslaklarımda tamamlamayı bekliyordum ki sen yazdın :') Seninle aynı zamanda izliyoruz filmleri, ben tam yazıyı bitircem sen yayınlıyon hep bana dejavuyu yaşatıyon amaaa D: Birde fotoğraflarımızında çoğu aynı oluyo bende yayınlamıyom :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçmişteki filmlerden paylaşıyorum genelde aslında ama yeni filmler için nasıl oluyor bilmiyorum ama bir çok kişiden geliyor bu yorumlar (: Benimde yeteneğim bu :P

      Farklı bir gözden paylaşılan yeni yazılar bence daha güzel olur yazmaktan geri durma bence ;)

      Sil
  2. yeaaaa benden önce davranmışsınnn.. bende bekletiyorum yıllanmasını yazının :D bençün güzel hatta fazlasıyla eğlenceliydi.. öyle tipik romantik komedilerden yapış yapış aşktan sıkılanlar ve tipik olmayan bi aşk filmi izlemek isteyenlar için füber güzel diyebilirim.. ost'u bilem tipik ost değil taa napsın bu koreli amcalar.. sonunu beğendiğim nadir kore filmlerinden biri oldu benim için.. ayrıca o otel odasında telefonla konuşma olayıda fazlasıyla rumantik geldi bana :D güzeldi yaa ben çok eğlendim çohsel replikler vardı bencesi D:D:
    hızlısın vesselam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gün bekledikten sonra Cinnet ile konuşurken yayınlandı bu yazı da (: Senden bir ekşın beklerken yaşlandım :D

      Açılıştaki o bardak sahnesi ve yukarıdaki öpüşme sahnesi çok hoşuma gitti (: Filmi açıp bir yerlere gitme gafletinde bulunmuş biri olarak Pc sesine dikkat edin uyarısı koymalıydım bence filme ehıehıehıo

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar