Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Son Dönem KPOP Keşifleri 2


Bu bebeleri yine radyo yayınıyla keşfettim..Çaylak bi grup sanırım bi bilgim yok haklarında ama bol dımtıslı güzel bi şarkı..Videoda kara grubunun üyelerinden Nicole de yer alıyor..



Şarkı çok güzel..2AM ile çok tanışıklığım yok ama bu şarkıyı çok beğendim..Klipte çok güzel..Bence jyp bu grubun tanıtımını daha çok yapmalı..2pm kadar bahsedilmiyo halbuki vokalleri çok iyi..Jo kwon'un vokal yeteneğini bununla keşfettim ben..



Biraz uzun zaman oldu ama bu şarkı blogların birinde dolaşırken keşfettim..Şarkı fena değil ama asıl listeye girme sebebi ise klip ve klipteki çocuk..Görünce hak vericeksiniz bana. hihi :D Bu arada şarkıya 2AM grubundan Jin Won eşlik ediyor.



Geçen senenindi yanılmıyosam çok konuşulan dizilerinden biriydi Baker Kim Tak Goo.Diziyi izlemedim ama daha önce müziklerinden birkaçını dinlemiştim lakin bu gözden kaçmış sanırım..Radyo yayınıyla keşfettim ve bayıldım..Çok şey anlatan hisli bi şarkı bana göre..

Bu hafta benim keşfedebildiklerim şimdilik bu kadar..Alltaki video lokumumun önerisi ve ben çok beğendim.Dinlemeden gitmeyin sakın..Yeni keşiflerde görüşmek üzere.. :)

Bugünlerde çok sallantıdayım. Çınar ağacında ki tutunmaya çalışan son  yaprak gibiyim ama neye ve neden tutunmam gerektiğini bile bilmiyorum. Depresyon kokuları size kadar geldiyse güzel bir şarkıyla taçlandıralım bunu. Yoon Jong Shin ile birlikte söylememe 5 kalan şarkıyı sizlerle paylaşıyorum. 
No Schedule parçası  ile kendimden geçerken bu klibe onca anlamı yüklememden ötürü kendimi tebrik ediyorum. Bugünlük Oh Yoon Joo' dan bu kadar. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar