Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

ANEGO

Bilgisayarımın en güzide köşelerinde bir gün gelirde bu kız beni izler mi düşüncesiyle beni bekleyen ve bunca zamandır nasıl es geçmişim dizi ile sizleri tanıştırmaya geldim canlar (:

ANEGO
Japonya'daki kadın kalkınma harekatının öncüsü ( :P Nası gaza getirdiysem kendimi ) Noda Naoko ,32 yaşına gelmiş, kariyer yapıyorken bir yandan da evlenebilirim alında düşüncesini hiç yitirmemiş ama karşısına çıkacak o Beyaz atlı prens dallamasını bi türlü bulamamıştır!  
(İyiler çoktan kapıldı, diğerleride gay zaten :P Yerimizi yapalım bu kısımdada  Ayrıca Beyaz atlı prens zaten dallama pii bak boşuna evlenmemezlik yapmıyor kız işte ) 
Neyse kızımız çalıştığı şirketin Güzin ablalığını yapmakla meşgul. Herkese akıl verip sorunları çözmede bir ekol yaratmış. Derdi olan herkes koşarak yanına gidiyor Naoko'nun ve o da kim olursa olsun sorunu kendi sorunuymuş gibi ele alıp çözüm bulmaya çalışıyor.
Bir gün iş yerinde yeni anlaşmalı çalışanlar geliyor. İçlerinden biri genç ve yakışıklı Kurosawa. Çalışma arkadaşı Naoko'nun samimiyeti ve yardımseverliğinden etkilenen delikanlımız kısa sürede Naoko'ya ANEGO ismiyle seslenmeye başlıyor. 

Anego Japonca Abla anlamına geliyor. 
Naoko genç biri bile olsa Anego sıfatını kabul etmemek için elinden geleni yapsada bu sıfat üzerine yapışıp kalıyor, öyle ki iş yerinde Anego adıyla çağrılmaya başlanıyor.
Daha evlenememişken birde Anego ismiyle anılan kızımız önce bir görücü usulü görüşmeye gidiyor ardından da hayallerinin erkeği olduğunu düşündüğü birinin peşinden sürükleniyor. Anego'muzun başına gelen maceraları merak etmiyor musunuz? 
İş yerinde böyle manzara herkese nasip olmaz!
10 bölümlük oldukça eğlenceli ve sevimli bir dizi Anego. Bölüm başlarında yapılan kısa tanıtım kıvamındaki bölümler favorilerim arasına girdi. Bayılıyorum Japon dizilerinin bu tarafına zaten ^^  
Bu arada birbirlerinin düşüncelerini okumaya çalışan bu ikiliyi özleyeceğim şimdiden. 10 bölüm dizimiz evet ama özel bölüm gelecek mi bilmiyorum, bahsi geçen bir özel bölüm var ama bu izlediğim 10. bölüm özel olamaz diye düşünüyorum. Daha kesin final istiyorum ben arkadaşım :D

Anego'dan incilerle sizden uzaklaşıyorum efendim (: Ben çok sevdim bu kızımızı ^^







Yorumlar

  1. Vayyy öyle ballandıra ballandıra anlatmışsın ki tatlım izlememem mümkün değil, hemen başlıyorum valla :))bende dizi düşünüyodum tam, severim japon dizilerini biliyosun kısa ve eğlenceli hemen biter :))sağol canım tanıtım için ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Seviyorum senin bu tanıtımlarını ya, farklı güzel yapımlar buluyosun. Hem dizi güzele benziyor hemde Jin gibi bi faktör var izlemezsem ayıp olur dimi ama;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jin faktörü es geçilemez zaten ;) Ama dizi Jin'e gerek duymadan da kendini izlettirecek kadar şirin bence

      Sil
    2. Sağol canım sayende indirip izlemeye başaldım :)) çok keyifli bir diziymiş gerçekten :) mutlaka izlenmeli bence kaçırmayın derim :)

      Sil
  3. Sizi yeni keşfettim ve yazılarınızı, önerdiğiniz dizileri çok beğendim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar