Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: Tuhaf Sorular

Uzun zaman sonra yeniden bir mim ile karşınızdayım. Oldukça ilginç sorular oldukça ilginç cevaplarla az sonra sizlerle oluciiimm efendim :D 


Öncelikle bu mimi bana paslayan arkadaşım Tayfun'a teşekkür edelim. Ve işte cevaplar ile karşınızdayım anacım ^^





*** Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız? 


 Çaresi olmayan bir hastalığım var çok şükür tek iyi yanı ölümcül değil (: Hatta bence bilim adamlarının çoğu hastalıktan bile saymadığı için çaresi yok. Neyse 1 yıl ömrüm kaldıysa ne yapayım eş dost beni sevdiğini düşündüğüm insanlarla güzel vakit geçirir ve dünyanın öteki ucuna bir bahaneyle giderdim. Kalan günlerimde yaşayacağım acıyı görüp beni öyle anmamaları için ve 50 yıl mektup bırakırdım peşimden düzenli araklıklarla atılması için :D 50 yıl sonra mektup kalır mı bilmem ama bi çaresini bulsunlar arkadaş!

 *** Fobileriniz, takıntılarınız var mı, varsa nelerdir?


Fobi mi, takıntı mı???? :D Yok daha neler  Başak burcu kadını olan bendeniz Bahar insanına sorulmaması gereken nadir sorulardan :D  Takıntı göbek adımdır ayrıca fobim olmayan şey sayısı azdır :D Kısaca bildiğin hunili deli yani :P


Kısaca anlatmam gerekirse:


Karanlıktan, yüksekten, derinlikten, süratten, Hayalet / ruh gibi paranormal olaylardan, Gece gözlerimin içine bakan renkli gözlerden, Köpekbalıklarından (ki hayvanlar aleminde timsahlara bile agucuk bugucuk yapan biriyim sadece bu köpüşle aram iyi değil yazık cıkcıkcık  ) Böyle devam eden bir listem var işte...


Bunca korkuyla nasıl yaşadığımı da anlatayım (: Kendimi bildim bileli gece yaşarım, karanlıkta otururum, hızlı araç kullanan insanların yanında emniyet kemeriyle aşk yaşasam da o araçta kalmaya devam ederim,  Yükseklik korkum içinde en son İstanbul maceramda arkadaşlarımla gittiğim Galata Kulesinden sarkıp aşağıda ne var ne yok diye bakmıştım misal. Derinlik korkum içinde Konyaaltı plajının verdiği yetkiye dayanarak Kıbrıs seferleri yapıp dönüyorum :P 


Takıntı konusuna girmeyeceğim ama kısaca bir örnek vermem gerekirse en son ben bir şey yapacaktım ama ne diye kendimden geçip günlerce kitlenip kalmıştım (:  Özellikle Lowers Asya'm o halime bakıp yazık iyide kızdı diye düşündü bol bol :D


*** Bir sabah kalktınız ve dünya da hiçbir insanın kalmadığını öğrendiniz. Ne yapardınız? 


Yatıp yalnızlığın keyfini çıkarırdım önce ayrıca bu bir rüyaysa kendi kendime boşuna sevindirik olmamış olurdum yeniden uyandığımda durum değişmemişse güzel bir araba çekerdim altıma ve bütün dünyanın tadını çıkarırdım (:  


*** Dünyayı dolaşmak isteseydiniz, ilk hangi ülkeden başlardınız? Ve neden?


Türkiye'den başlarım hiç gözümü uzaklara dikmeden (: En doğusundan başladığım seyahatimde batıya doğru ilerler zirveyi doğuda yapar ve kendi ülkemde sonlandırırdım yine (: Kendi ülkemi anlayıp, her yerini görmeden başka ülkelere gitmeyi gururuma yediremem herhalde ya da bildiğin seviyorum la bu ülkeyi iyisiyle kötüsüyle :D  
*** İtiraf edin, prens /prensese dönüşür tesellisiyle, kaç kurbağayı öptünüz?


Kurbağa öpme fikri hiç bir zaman çekici gelmedi bana anacım.  Öp şunu içinden Daniel çıkacak deseler imkansız yani benim için (: Ama derseniz ki kaç prensi bi kurbağaya dönüştürdün o başka :P  




*** En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız bir olay?



Ağzımdan laf alamazsın hacı boşuna uğraşma :P



*** Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?


Yanımdan ayıramadığım 3 şey diye bir kavram yok :( Gerçi Antalya'da isem mecburen bir şişe buz gibi su, ne olursa olsun kimliğim 3. sü yok Yazık bana yaa hemen kendime bir 3. bulmam lazım :D 
*** Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz, hangi kitap/film olurdunuz?

Film olsa "Tabutta Rövaşata " olabilirdi misal (:  Ya da buram buram 3 iron  Ne acınası hayatım varmış peeeh ! 

Kitap olsa paronormal bir hikaye çıkardı ^^   James Twyman benden esinlenirdi la belki :P



*** En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak, kendi gezegenine götüreceğini öğrendiğinizde ne yapardınız?


Bir arkadaşıma bakarım arkadaş mı diye bir gezegenine bakarım yaşanır mı diye (: Yok   öyle iş, orama burama kablo taktırmam arkadaşım ben (: Terliğim nerede la benimm der kafasını yararım sonra arkadaşı satarım Nasa'ya ömrüm boyunca rahat takılırım, öyle işte :D 


*** İsviçre’li bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı deneyen ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra ilk yapacağınız şey nedir?   


Çekici bir teklif değil benim için özellikle şu hayaletli film / dizi olaylarından sonra. Arkamdan atıp tutan insan benzeri varlıkları fark etmemek için uzaklara kaçardım herhalde görünmezsem de orada görünmez olurum en azından kendi dedikodumu duymam :D Hapınızı da alın gidin len :P




Evet bu eğlenceli ve bir o kadar da öğretici mim'i  gole çevirecek insanlara paslayalım hemen (:  Uzun zamandır yazı yazmayan sevgili arkadaşlarım Lowers Asya'ya , Hayal' e , Nefertiti'ye ve son olarak winpohu'ya atıyorum ^^ 

Yorumlar

  1. Mimleme kısım beni bloga girdigim yok :D Hem bu sorular ne ya bune bohem sorulardır yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgılım ama bu mim sayesinde yeniden yazmaya başlayacaksın o bloga inşallah (:

      FAce'te alem yapacağına hadi bakalım marş marş bloga (:

      Sil
  2. Vaybe. Senin yazdıklarından sonra kendi yazdıklarım bana bir hiçmiş gibi geldi :D
    Ayrıca bu mim olayını ben epey sevdim. Yeni yeni birçok blog keşfediyorum mim sayesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim yazmak blog'un en keyifli işlerinden bir bencede (: İnsanlar hakkında bilgi edinmenin en eğlenceli yolu ayrıca (: Beni seçip mimlediğin için tekrar teşekkürler ;)

      Sil
  3. "Kurbağa öpme fikri hiç bir zaman çekici gelmedi bana anacım. Öp şunu içinden Daniel çıkacak deseler imkansız yani benim için (: Ama derseniz ki kaç prensi bi kurbağaya dönüştürdün o başka"

    İşte benim kafamda birisi daha.:) Prensi kurbağaya dönüştürmek... Ben de onu tercih ederdim. N'apıyım her yer prens dolu zaten. Ama içi prens dışı kurbağa... Bulunmaz hint kumaşı niteliğinde. :D

    Eğlenceli bir post olmuş, kocaman bir sırıtışla okudum.

    Vee hoşbulduk bu arada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum benimde sırıtmama vesile oldu teşekkür ederim (:

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir yazı olmuş keyifle okudum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim hoş geldin kazanımıza ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar