Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Come Rain, Come Shinee - Saranghanda

Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung
Eşini havaalanına götürürken ayrılma fikriyle yüz yüze kalan adamın karısının bu isteğini kabullenmesi ve akabinde kadınla erkeğin taşınmadan önce geçirdiği  son günü, yağmur sesleri eşliğinde izlemeye hazır mısınız?
Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jungCome_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung
Hyun Bin ve Im So Jung'u yanyana getiren film, bağımsız sinemanın ve minimalizm belirtilerini gösterse de, kendi adına bir pay alabilmek adına belkide kendinden ufak ödünler vererek çekilmişe benziyor. 61. Berlin Film Festivali'nde de yarışan film estetik unsurlarıyla göze çarpıyor. 
Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung
Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung

İki karakter üzerinden Kadın- Erkek arasında ki ilişkilerin, soyutlaşmaya ve mekanikleşmeye başlayan insanların eleştirisi yapılırken, siz bir yandan düşünmek için uygun ortamı buluyor hem de oyuncuların yönlendirmesiyle "Neden?" ve "Nasıl?" sorusunun peşinden gidiyorsunuz. 

Ben bir şeyleri hep attım ama sen her zaman biriktirdin.
Bazen ben de bir şeyleri pişmanlık hissetmeden atmalıyım.
Ama sanırım bu konuda pek iyi değilim.


Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung
Filmin sessiz, huzurlu akışı birçok izleyeni ters etkilemiş ve film hakkında yapılan yorumlar maalesef pek rahatsız edici. Özellikle Kore sinema sektörünün bu iki yetenekli oyuncusunu bu filme çeken ne diye düşünmekten çok, neden tutkulu bir romantik film izlemediklerini düşünen izleyicilerin yorumlarını okumadan önce, Kendinize bir sorun. Duygularınıza mı, yoksa düşüncelerinize mi bir ziyafet çekme derdindesiniz? Eğer cevabınız ikincisi ise elinize sıcak bir kahve alın ve filmin keyfini çıkarın. Aksini düşünüyorsanız, filme yaklaşmayın. Daha fazla kötülenmesine yüreğim dayanmaz.  
Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung
Hyun Bin giderek beni daha da etkileyen rollerde görünmeye devam ediyor. Bu filmde karakter olarak sergilediği adamın iç dünyasına öyle güzel girmişti ki. Karakter olarak da müsaitti her şey gerçi ama o kendisine verilen bu güzel pası gole çevirmesini bilmiş^^ 


Come_Rain_Come_Shine+hyun_bin+Im_so_jung 


Filmde ki detayları es geçmemelisiniz. Her ufak detayın hayatımızda ne anlama gelebileceğine inanması güç te olsa bizleri var eden, bizi biz yapan ve içimizde ki savaşı dışa vurabildiğimiz küçücük kanıtlar olduğunu unutmayın. 


Bu ufaklıktan ben de istiyorum bu arada (: Ne kadar güzel bir şeysin sen öyle^^

Yorumlar

  1. yorumlarına katılıyorum beni de soğuttular filmden ben de modum iyiken izleyeyim vardır bir güzelliği mutlaka dedim. Nedense bizim ülkede sevdikleri kişileri hep sevdikleri şekilde görmeye meğilimli bir kesim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcacık bir kahve iyi bir ruh hali ile izlenmesi gereken bir film bilgine (:

      Sil
  2. Bende yorumlardan ötürü soğudum ve hep erteledim izlemeyi. Biraz da ruh halimin etkisi var. Bir ara izleyeyim bari yeter beklediği. Tenks cadı :) Ben de istiyorum ama kediden deği mu ha ha ha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu ikiliyi al gel kuzucum paylaşımı kolay (: Sesimi çıkarmayacağımı söyleyebilirim :D

      Sil
  3. aynen ben de olumsuz yorumlar yüzünden izlememiştim bu filmi. bir şans vermeliyim snaırım.. nereden indirdin peki canım, ben bulamamıştım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saranghanda ismiyle aratırsan sitelerde bulabilirsin rahatlıkla canım ^^

      Sil
  4. Bende yorumları görünce daha çok izleyesim geldi haha^^
    Genlde insanların durgun bulduğu filmleri pek severim, aynen dediğin gibi huzurlu bir anda, soğuk kış günlerinde bir sıcak kahve ile de iyi gider böyle filmler:)
    şimdi senden okuyunca da yanılmadığı anladım en kısa zamanda izlenecek;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru ruh hali bu işte ^^ Kahveler Cadınızdan efeeem (:

      Sil
  5. yaşasın benim gibi seven biri daha çıktı :D çok doğal bir filmdi, filmi izlerken kendimi röntgenci gb bile hissettim, acaba ben de onlarla aynı evdeyim de bu ayrılığa tanıklık mı ediyorum diye kuşkuya düşmedim değil. dediğin gibi ayrıntılarla anlatılan çok daha fazla şey vardı, onlar susup düşünüyorken bile acaba şimdi ne düşünüyor ne hissediyor diye merak ettim, insan düşünmeden de edemiyor, ben onların yerinde olsaydım ne yapardım acaba???
    güzel ve kaliteli bir filmdi, sanırım sinema yada tiyatro konusunda eğitim alanların daha çok ilgisini çekecektir bu film :)
    eline sağlık, çok güzel anlatmışsın, filmi beğenmene çok sevindim demiş miydim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film okumasını bilen herkesin aşık olacağı türden aslında (: Salonda izleme keyfine erişmek çok güzel olabilirdi

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar