Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Skip Beat ~Çilekli Puding Lolipop'a Karşı

skip_beat_choisiwon_donghae
Trailer:
Çok sevilen animenin dizisinin çekildiği haberini vermiştim daha önce. (tıktık) Bu eğlenceli hikayenin bölümleri yayınlandı ve çevirileri de başlamış durumda. Sevgili arkadaşlarım Eskaymak, Supercel ve Hafsa ebrar dizinin ilk bölümünün çevirisi paylaştı. İlk bölüm paylaşılır da tadına bakmadan durabilir miyim? :D
skip_beat_choisiwon_donghae
İlk bölümün en eğlenceli kısmı Donghae'nin çilekli pudingleri yuttuğu sahneydi (: Resmen insanüstü bir gayretle yuttuğu pudingleri gördükçe ilk kez çilekli puding bende sevimli bir etki bıraktı. Geçmişte babasıyla yaptığı tartışma gösterilirken nasıl olsa bizim devlet hazinemiz değil düşüncesiyle hunharca şiddete maruz kalan Donghae için bir kurtarma ekibi kurma planlarım başlamış bulunmakta (: Malum kendisi daha çok çekecek :D
skip_beat_choisiwon_donghae
skip_beat_choisiwon_donghae
Siwon kuzusu zayıfladı mı ne oldu bilmiyorum ama yüzünde ki bu değişikliğe neden olan şey her neyse bayıldım (: Çok daha çekici göründü bana.  -ki kurban bayramına da daha çok var.- İlk bölümde uzaktan bir merhaba diyen Siwon bakalım oyunculuk namına bir adım atabilmiş durumda mı? 
skip_beat_choisiwon_donghae
Bölümler 1 saat 20 dakika uzunluğunda (: İnsan 1:30 saate ayarlar şunu değil mi? Ha bu arada kızımız delirdiğinde ortaya çıkan ufak şeytancıklara bayıldım. Bende istiyorum. Benimkiler sinirlendiğinde uçmak için hala süpürgeye ihtiyaç duyuyorlar :D Bir de ülkenin en yakışıklı iki adamını övüp duran yapımın aslında bu çıtırları Kore'den ithal ettikleri gerçeği de çok eğlenceli bir gerçeği kabullenme olsa gerek ^^
skip_beat_choisiwon_donghae
Çeviri için kuzulara yeniden teşekkür ediyor ve huzurunuzdan kaçıyorum . İyi Seyirler Kazandiblerim ^^

Yorumlar

  1. Animesini pek sevdim.Baktım dizisinde Siwon oynamış onu izleyeyim dedim.İlk bölümü çok kötüydü.Bakalım ileride neler olacak.

    YanıtlaSil
  2. @Mikail Zia İlk bölümde kızın üzerinde ilerledi bölüm bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak?

    YanıtlaSil
  3. ilk iki bölüm animedeki zevki yaşatmadı aslında, ama siwon ve hae için denemeye devam ederim diye düşünüyorum. emin değilim :)

    YanıtlaSil
  4. @minekibuu Kuzum beyefendiler için şans vermeye devat ama baktım toparlanmıyor, kimse kusura bakmasın. Zaten hepsi damat olacak bu gidişle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar