Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Lovey Dovey Çifte Kumrular ^^

T-ARA'nın Cry Cry klibinin devamı olan "Lovey Dovey " klibi 22 Aralıkta düşecek diye bekliyordum ancak Yeni yıla yeni klip moduda hoş oldu bence (: Klibin devamında daha kop kop takılıyoruz. Ekibimize Eunjung bütün şekerliğiyle katılıyor. Ve ahjushimiz Seung-won Cha


İşte bahsi geçen Lovey Dovey 21 dakikalık versiyon Film çekmişler resmen (: Arada bütün albüm çalınıyor hehe

İyi seyirler o o o  oo o Labi dabi dabiiii o o o o 


Yorumlar

  1. Bütün albüm değil yaw :) Davichi ile beraber söyledikleri We were in love şarkısı var sadece. Yani iki tane şarkı çalıyor devamlı :) İlkinin sonu kötü bitip arkasında dubidubidubi diye bu şarkı girince uyuz olmuştum. Adam ölüyor siz seviniyor musunuz ne iş filan :p Netekim ilk klibin sonunda aslında bu klibin sonun vermişler biz anlamamışız. Yine hüsran yine hüsran. Güzeldi ama. Takdir ettim.

    YanıtlaSil
  2. yok artık 21 dakika mı yuh diyorum neyse şimdi vaktim yok bir ara izlerim ben ençok bu ikisi aşk meşk yaşayacak mı diye merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. @Neo 3 farklı şarkı duydum ben :D Albümden olsa gerek diye düşünmüştüm bilgi için teşekkürler çingu (: Davichi olduğundan bir sonraki klip yıkacak diye düşündüm desene :P

    @tarih 21 dakika uzun upuzun bir klip :D Yıllık kazançlarını bu kliplere yatırdılar kızlar bu sene (:

    YanıtlaSil
  4. O şarkı için 10 gün önce klip yayınladılar zaten ^^ buyur çingu http://www.youtube.com/watch?v=nJ31sMmytHU Muhteşem sesler bir arada.

    Unutmadan Haeri'nin söyleyiş tarzı çok komik. Ağlayacak gibi söylüyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şarkı felaket bir kliple karartılmış resmen (: Klibi görmedim ben çingu :P

    YanıtlaSil
  6. Klip iyi hoş ta şarkı ney öyle.Lobi dobi diyince Cha Seung won'u pek ciddiye alamıyor insan.Adam taş tabi o başka.
    Bir de bu kızlar baladlarda süper ama ne diye yayaya, bo Beep bo beep, roli Poly diye saçma saçma şarkılar yapıyorlar ben anlamadım gitti.Çok kötü yav.

    YanıtlaSil
  7. Bende böyle acuşşi bulsam klip çekerdim YoonJo'yah ~~

    YanıtlaSil
  8. @Mikail Zia Bu kızlar neyle dans edecekler hiç düşündün mü ıııııı(: Küçük Emraha bağladım bundan sonra gerisini sen düşün (:

    @Demet Hain Cıkcıkcık

    YanıtlaSil
  9. Yav işte bi 2ne1 saçmalamadan dansedebiliyorsa onlar da eder.Süper şarkıları I go crazy for you şarkısında ''aha şahane bi grup çıkmış.'' diye seviniyordum ama sonra çok bozdular.Girl's Day'in Nothing lasts forever'ından sonra da umutlanmıştım.Ta ki Twinkle Twinkle'ı görene kadar.pöff.Hep bi hayal kırıklığı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar