Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hamarat Cadınızdan Türk İşi Eomuk Yapımı


Sevgili çingum @Masalevi'nin blogunda paylaştığı  tarif sayesinde hemen ilgi alanıma giren bu tarifi sonunda yapma şerefine nail oldum  sevgili kazandiblerim. (:  


Üstadın verdiği tarifi birebir uygulamak mantığıyla çıktım yola (: İlk kez uygulayacak bir tarif olunca, bende balıksever biri olduğumdan kıyamadım deneysel olarak az kullandım  malzemeleri.
MALZEMELER
Balık,yiyeceğiniz adede göre siz belirleyin. Ben 3 parça (1,5 balık)palamut kullandım. Kılçıkları ayıklayıp haşlıyoruz balığımızı. Haşlama işi bittikten sonra mıncıklama suretiyle kalan kılçıklarıda ayırıyoruz(:
 Balığımızı soğumaya bırakıp yeşil soğan ve maydonozu ince ince doğruyoruz. Benim inceden anladığım biraz farklı gerçi (: Bakınca anlarsınız hehehe
 Derin bir kabın içinde malzemeleri karıştırıyoruz. Balık, 1 yumurta, yeşillikler, elinize geçirdiğiniz bol miktarda baharat ve unu karıştırıp köftemizi elde ediyoruz.
 Köftenin balıktan yapılmış versiyonu olarak kalplerimizde yeniden  yoğrulan Eomuk aşağıdaki gibi görünüyor.
 Galeta unu bulunmayınca baba bir el atsan olaya dediğimde babamın ulvi zekası olaya dahil oldu hemen(: Pane harcı gibi olmaz kızım, En iyisi çıtır pane harcı (: Haklısın baba hadi onu kullanalım (: Biz babamla bu olayı çözerken annem dikkatle izleyip, Aaa evet bak balık yemeyen çocuklara balık yedirmek için iyi bir yol bu dedi ^^
 Neyse efendim kızartmaya başladık balıklarımızı. Durumun ne olduğunu anlamak için bolca kızarttık (:
İşin sonunda çok lezzetli balık köftemiz Eomuk'a kavuştuk (: Deneysel çalışmamı en fazla balık yemekten hoşlanmayan damadımız beğendi. Hatta bütün Eomuklarımı götürdü çakal (: Tadına bakmakla yetindiğim bu lezzete bir şans vermenizi öneririm 




Masalın tarifi için tıktık

Yorumlar

Popüler Yayınlar