Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yolunası Saçlar ~Bir Anti Shin Min Ah Öyküsü



Ruh haline uygun olmak için iyi bir başlangıç @winpohu sağolsun 




A-SMA Oppama Asılma
Pek sevgili Oppasever çingularım, yüreğimizde ki bütün kötü senaryoları twitter aleminden bağırarak kendimizi rahatlatsak ta yine de bu konuyu açıp, resmi nefretimi ilan etmenin tam vaktidir şimdi (: 

Ay ne şirin, pek bir yetenekli, çooook güzel, ne masum duruyor öyle vırto zırto...  diye devam eden övgüleri söyleyecekseniz yanlış kazanda değilsiniz belki ama yanlış konuda olduğunuz kesin (:

Öncelikle Anti Shin Min Ah ismi çok şık durdu, kabul edin... Zehirli Sarmaşık gibi oppalara dolanmasına da değinmiş olduk bir güzel (:

Önce biraz taraftar toplamaya başlayalım (:

Sevgili So Ji Sub hayranlarına özel 



  






Ayrıca Happy Birtday Ajusshi (: Doğum günün kutlu olsun
 생일 축하합니다 소지섭 love from Turkey 
Az Biraz Jung Woo Sung hayranları (: Sözüm sana @tarih 

 

Bir parça Binie ekleyelim 



 Joon Ki severler için 

 Rain Bi Severlere 


Won Bin olmadan asla diyenlere

Joo Ji Hoon Severler için

T.O.P severler için

Ve daha niceleri (: Şimdi bayanlar dişler yeterince bilendiyse ASMA olarak "Bir Tutam Da Sen Yol " sosyal projemi hayata geçiriyorum. Vatana millete hayırlı olsun (: Haydi eller SMA'nın saçına :D Seçenekte bol renk renk :D



Yorumlar

  1. Bir tutamda sen yok ha ha süpper :) Ama şimdi bizim sürtükle kıyaslayınca bu kızın yine bir gideri var ama arada Binie de var yani ucu bana da dokunuyor. Dokunmasa bile arkadaşlık, kadınlar arası dayanışma ölmedi daha. Ben de yoluveririm canım bir tutam. Ne olacak elime mi yapışır, teknik olarak saçlarını elimde kalması olası ama olsun arkadaşlık için katlanırız :)

    YanıtlaSil
  2. 'yok' değil tabii 'yol' :)Sinirden yanlış yazmışım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok ergence bir yaklaşım insanlar sadece işini yapıyor

      Sil
  3. @ La Fea canımsın (: Bugün SMA saçı olur o tutam yarın başkası nihahaha

    YanıtlaSil
  4. bu karı benim yucunuma henüz bulaşmadı ama görüyorumki bulaşabilitesi var.. fena bulaşık bi kadın belii.. elinin değdiği erkeki elliyo belli.. şayet olurda yucunun sınırlarına girerse o gökkuşağı saç seçeneğinden bir tanesi bile kalmaz.. yolum yolum yolarım.. içimdeki hannibalı testere ile birleştirmesin benim ortaya karın deşen jack kıvamında dexter çıkar demedi demeyin.. bu ne yaa.. güzel olabilirsin, sevimlide olabilirsin ama yosma olmak zorundamısın??? dellendirmeyin lan beni (burada lan dediğim kişi sma üstünüze alınmayın annem ) bu karılar bizimkilere yakın oldukça onların saçlar yerinde duruyo ama yolunmaktan kendi saç sayımız azalıyo...

    YanıtlaSil
  5. ama ne tatlı kız degill miiğ :D ju ji hun ile olan pozlarının da hastasıyım :D ne var yani kızcağız hepimiz için sarılmış koklamış etmiş :D size de yaranılmıyor canıığm, fan servis bunlar :P :D ayrıca jisub'a sarılan en güzel hatun bu, diğerleri sarılacağına gumihomuz sarılsın daha iyi :D
    nanik nanik diyerek kaçsam şuracıktan acaba çok mu kötü yaparım :D :D halbusem ne güzel gül gb geçiniyorduk şu zamana kadar, umarım bu yorumumdan sonra hala bana olan sempatiniz kalır :D
    saygılar sevgiler :D hörmetler :D

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. won bini ve ji subu görüp zamanında sineye çekmiştim ama sırasıyla top, bin ve joonkiyle de görüntüleri varsa bir ayar çekmenin zamanı gelmiş demektir -.-

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Diğerlerini bilemiycem ama Ji Sub'la yakışmamışlar bence. :)
    Mor saçlı haline bittim. ^^

    YanıtlaSil
  10. ahaha çok başarılı bir çalışma olmuş. hiç bir zaman ısınamamıştım bu kızcağıza. her şekilde desteklerim bu kadar nedenselliğe bile gerek yok :)

    YanıtlaSil
  11. En uzun saçlı olan resmi ben alayım şöyle elime dolayıp oraya buraya çekiştireyim, yoluk yoluk edeyim :D :L Tamam fazla sadistçe oldu ama bi ton so jiyle resmini koyarsan tutamam kendimi hıh

    YanıtlaSil
  12. Allah alllah allahhh gazammmız mübarek ola ya Allah ya bismillah hurrraaaaa!

    ya iyi hoş benden uzak derken jung woom ile reklam çekip aşk meşk iç içe vıck vıck canım sıkıldı üstüne jung woomun shın mın ah tipli kadınlardan hoşlanırım demeci allahhhhhımmmmm diye feryat figan attırdı yetti be shın mın ah ve ım sundan çektiğimiz bi de get kızım ya aaaa!

    sonuna kadar yolma biçme operasyonlarında desteğim

    YanıtlaSil
  13. amanın neler oluyor burda!! bu nasıl kabarık bir defter ve bu hatun bu zaman dek nasıl hayatta kalmış!!
    yahu insan böyle de yapmaz ki! tamam afetsin ama ağır ol be, insan utanır biraz.. kimi bulsa götürmüş resmen .. resimleri gördükçe dumur oldum!! hele ki song jong ki'ciğimle olan ! :S
    şirin gamzeleriyle, gumiho halleriyle uyutmuş bizi resmen iyi mi!!
    bu aydınlatıcı yazıdan dolayı bir teşekkürü borç bilip yolucu team e katılım dilekçemi bırakıyorum ..
    bundan böyle a-sma!ya hep destek, tam destek!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlığın bu kadarı. Shin Min Ah bir aktris ve model. Tabii ki öyle pozları olacak başkalarıyla. En kolayindan Türk bir ornek vereyim; Serenat Sarikaya'nin elin adamlarıyla pozları yok mu? Shin Min Ah da dunyalar güzeli bir model olarak veriyor o pozları. Kendi istediğinden mi yapıyor sanki,öyle yap diyorlar,yapıyor. Siz de evde kıskançlıktan anca kendi saclarinizi yolun. Sanki Shin Min Ah'in o güzel saçlarına elini sürebileceksin. #ShinMinAh <3

      Sil
    2. ay bi bitmediniz..yeminle yıldım .
      bu kadar insana bi iyilik yapıp bi defolup gidin nolur yaa...

      Sil
    3. adsız olan çok doru söyledin kıskançlıktan ne yapacaklarını bilmiyolar. siz anca böyle burda kendi kendinize saçını yoluyorum felan değin .o beğendiğiniz oppalarda zaten size bakıcaktı......KISKANÇLAR antiymiş hıh antiymiş

      Sil
    4. Evet, kıskanıyoruz. Gerçek hayatta karşımıza çıkıp kocamızı ayartacak çünkü (: Yaş 14 falan sanırım espri anlayışıda sıfır. Bak canım bu yazı tamamen eğlence maksatlı yazıldı algın yetmiyorsa başka yere kus nefretini, tamam?

      Sil
  14. @DELİ KIZ aradığım ruh buydu işte nihahahaha

    YanıtlaSil
  15. @MakinoSev gözümden düştün, içimde bir sızı
    Sende mi böyle yapacaktın be bacı
    Bir tutamda ben tutayım desen nolurdu
    Çocuklarımı kestim olan bana oldu (:

    YanıtlaSil
  16. mustik20 Ne yazdığını okuyabilmeyi isterdim. (:

    YanıtlaSil
  17. @2zler 쌍둥이 Mor saçlar sana aittir (: İstediğin kadarını yolabilirsin :D

    YanıtlaSil
  18. @Tawannanna Uzat o alnı öpijjiiim (:

    YanıtlaSil
  19. @Supercel Eğitim saldırgan ASMA!m benim (: Seviyorum seni hehehe

    YanıtlaSil
  20. @tarih 'te elinde sağlam delillerle yanımızda olduğunu söyledi ya (: Artık o hatunda kıldan tüyden eser kalmaz ahahaha:D

    YanıtlaSil
  21. @acaip durum Buyurun efendim hoşgeldiniz (:
    Halkın gözünü açmak boynumuzun borcu (: Hele söz konusu sma ise nihahahah

    YanıtlaSil
  22. Shin Min Ah'ı çok severim. Bütün oppalar ona helal olsun. Dünyanın en güzel ve sevimli oyuncusudur. Sarangne unni♥

    Haha tamam tamam durun, yumurta atmayın, şaka yapmıştım. Tamam kız güzel falan da o kadar değil, tabi ki destekliyorum bu "Bir Tutam Da Sen Yol" hareketini (senin başlattığın her hareketi desteklemesem de, bu aklıma yattı Yuncuşi)

    Buna karşılık ben de "Oppana Sahip Çık" hareketini başlatıyorum. Şimdilik sadece kurucu üye olarak ben varım ama kısa zaman içinde dolup taşacağına kuşkum yok.

    YanıtlaSil
  23. @kimbap Laayn diye senlik bir giriş yapacaktım bak cümleye yırttın sonrasında :P

    Oppaya sahip çıkarsın canım ama ekmek parası derdinde ki masum oppalarımız bu ahtopot-lar tarafından sarmalandığında kötü düünemiyor, akılları bu unnilerin kötü niyetlerine basmıyor :D
    Bizim niyetimiz oppaları telaşa vermeden olayı çözmek ;)

    Gacım sen hareketi başlat karşında yani organizasyonun bir köşesinde ama yinede muhalif bir yerlerde olurum ben nasılsa :D

    YanıtlaSil
  24. Fotoğraflara baktıkça görmez olaydım bilmez olaydım dedim.Zaten SMA'a ısınamamıştım bir türlü.Demek ki hissetmişim ben onun nasıl biri olduğunuuu!!Bir tutam da sen yol projeni ben de can-ı gönülden destekliyorum.Uzatın bir parça da bana tek tek koparayım:))

    YanıtlaSil
  25. @canlina Hoşgeldin şekerim blogumuza (: Çekinme istediğin kısmından yolabilirsin :D Hepimize yetecek kadar saç var zillide nasılsa hehehe

    YanıtlaSil
  26. Ben gamzelerine çok sinir oluyorum yaa gamzelerine beton döksem acık olurmu :) Şimdi benim pek oppama sarmamış ama ucundan Binnie dir T.O.P dir derken aaa sarmış ya bu bende bi ucundan alayım dolayım elime..hep beraber yaparsak kimin yoldugu anlaşılmaz hihihi A.S.M.A Team gururla sunar hihih ^^

    YanıtlaSil
  27. @Demet bence beton dökülmüş yağ tenekelerine ayaklarını sokup boğaza dökelim hatta (: Slogandan uzaklaştım ama söz konusu bu zilli olunca sonuna kadar sadistleşebilirim nihahahaha

    YanıtlaSil
  28. muahhahah sana böyle bir konuda ilham vereceğim aklıma gelmezdi çingu :)
    ama o resimlerden sonra bende uyuz oldum kıza ki ne böyle şeylerle takılırım nede oppacıyımdır ama hatunda işini biliyormuş ya . neyse efem destek tam destek hep destek çingu :)

    YanıtlaSil
  29. @winpohu Kızlarla konuşmuştuk ama galeyana gelmeyelim dendi ama bu müzik içimde ki Kirayı aktifleştirdi hehe aldım ölüm defterine ve yazdım zillinin adını (:

    Ellerine sağlık şimdiden :D

    YanıtlaSil
  30. Haha benim oppam yok içlerinde diyerekten rahatlatayım kendimi :W
    ancak önceden olsa idi şayet hyun binciğimin yanında durduğundan (bakın durduğundan diyorum sarıldığından öptüğünden felan değil yani) asmak lazım kesmek lazım derdim ama yinede kızlara destek diyerekten de bir tutam bende çekiştireyim saçlarından :P

    YanıtlaSil
  31. @Seastar şekerim kadının el atmadığı oppa mı kaldı? Sorarım sana araştırmalara daha fazla dalarak sinir katsayımı arttırmaya gönlüm razı olmadı (: Sen bir bakın istersen var mı yok mu bir el atma operasyonu oppana (:

    YanıtlaSil
  32. Bahar bacım doğru diyorsun bütün oppaları elden geçirmiş gacı ama dediğim gibi eskiden olsa idi Hyun bin için romayı dahi yakardım. Malum o da askere gidince oppamı değiştirdim bende hehe
    onun dışında diğer oppalar ile bir alakam yoktur. :D
    Ancak benim oppamada saracak olursa kendi kuyusunu kazdığını bilmiş olsun benden söylemesi :kuru hehe

    YanıtlaSil
  33. @Seastar duy bunları SMA duy (: Başın fena belada nihahha

    YanıtlaSil
  34. osman hala görmemiş ha bu yazıyı boru değil 35. yorum bu hahaha yolun yoluklayın ayool

    YanıtlaSil
  35. @Demet görmese de haberdar bu yazıdan :D İçimde ki cesur yürek anlattı bu operasyonu Osamana (:

    YanıtlaSil
  36. ben bu hatunu gumihoda tanımıştım baya sevmiştim kendisini bayılmıştım hatta o kadar şekerdiki bayılmamak mümkün müydü ama burda bir bakıyorum ki önüne geleni kapmış götürmüş seastar'ında dediği gibi benim oppamda içinde olmadığı için bir rahatladım ki ,ama hatunun bu yönünden hiç hoşlanmadım en yakışıklı oppaları sarmış sarmalamış resmen özellikle jo ji joonda biraz bozuldum bu projeye tam destek veriyorum bu yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın beyza :D Sıkı tut ve çek bir tutam ^^

      Sil
  37. :)))hadi so ji subla çıkma dedikoduları ıktı da diğerleriyle sadece reklam çekimi olduğu için herkes hemen kızmasın haha ama şimdi yani so ji sub daha güzelini nerden bulcak?çirkin biriyle mi olsun yani:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmasına gerek yok maksat SMA karşıtlığı (:
      Bahanemiz oppalarımız :D

      Sil
    2. :)))ben shin min ah yı hala beğeniyorum ortak noktada buluşalım,eğer yakışıklı olup da beğenmediğiniz bi oppanız falan varsa onla olsun bari kızcağız:)))

      Sil
    3. Beğenebilirsin canım bende oyunculuğuna bişey demiyorum ama kendisine kılım misal :D Renkler zevkler ;)

      Sil
  38. kıza plaket gonderiyorum öf takılsınnn gönlünce ben yapamıyorum boheee bulmuş yemiş haklı :p Sonunda bu oyuncu kızlar hep çirkin prodüktör/yönetmenlerle evleniyor. adamlar da (oppa diemicem biyolojik olarak oppam olmuyor yuzde doksanı) tanınmamış bi güzel kız bulup evleniyorlar. niye bu haksızlık?!! gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapamadım o bari yapsın mantığı (: Ama neden???

      Onun doğrusu ben yapamadım SMA'da yapamasın olacaktı. En çirkininden ve ilerde batacak bir yapımcıyla mutlulukla şimdiden SMA huh

      Sil
  39. Oh Yoon Jooooo acı haberi alır almaz geldim :kuru
    bu gacı son dönemlerde bütün kin ve nefretimi kazanmış durumdaydı, bu haberde sinir katsayımı körükledi önceki mesajlarımı görmezden gelerek bu işin olmaması için yapılacak tüm sihir, büyü her ne ise bende varım bu hatunu pişman etmek istiyorummm >_<

    YanıtlaSil
  40. Kazanda kaynatmaya başladım :D En ötü ihtimalle hastanelik olacak bir SMA var gelecekte nihahahahaha

    YanıtlaSil
  41. Beni bu kadının oynadığı filmler anti fan yaptı -_- Yoksa ben unnilerimi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin aramıza nedenin ne olursa olsun yerin var aramızda bir tutamda sen yol ;)

      Sil
  42. bu yazıyı bu kadar geç gördüğüm için kendime kızdım >_< sağ olsun you might also like :P neyse ben bu shin min ah kadınından hiççç haz etmiyorum arkadaş ölsün bitsin gitsin :) her carişimi mi eller bi insan bok çukuru ne olacak hıhh...bir tutam da sen yol projenede hasta oldum en aktif katılımcısı olmak her gün bu kadının saçlarını yolmak ağzını burnunu kırmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmaklarından bal damlıyor resmen :D Seviyom seni özge kız

      Sil
    2. bende seni seviyom :)) düşündümde carişlerime asılanlara (ilk) uyarı olarak yolladığım kızı buna da mı yollasam napsam boşuna yorulmayalım biz o yolsun :)) http://www.youtube.com/watch?v=snGrtiyYcIY&feature=player_detailpage

      Sil
  43. İtinayla bütün renk, çeşit saçları yolunur :P

    YanıtlaSil
  44. Bir tek ben mi gıcık oldum diyordum bu kıza diger koreli bayan oyuncuları çok seviyorum ama garip bir iticilik var bu kızda oynadığı hiç bir diziyide izlemek içimden gelmiyor negatif enerjisi var ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok sevmeyeni varmış değil mi??? Aramıza hoş geldin ;)

      Sil
  45. Bu kızı bir türlü sevemedim zaten, bunun yüzünden erteliyorum izlemek istediğim dizileri de. Bu yazının bir versiyonunu da blogger olsam Park Min Young için yazardım herhalde. Park Yoochun, Lee Min Ho, Jae Joong derken şimdi de Jang Geun Suk ile bir dizi çekeceği söylentileri dolaşıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sinir oldum bu kıza şimdi am park min yine bi sevimli az da olsa :)

      Sil
    2. bende sevmedim şimdi fotoarı görünce nerdeyse çoğu oppamla fotosu var. yoluk yoluk etmek istedim bak şimdi saçlarını :)

      Sil
    3. ahahaha (: Açılış SMA insanına kısmetmiş darısı diğer hatunlara ^^

      Sil
  46. yaw siz salakmısınız kızın istediği için öyle resimler çekilmiyo onla bir alakası yok yapımcılarla alakalı ;) kapğiş hem diyelimki öyle sizin dediğiniz gibi bundan sizene kimseyi ilgilendirmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooov ne diyorsun, ciddi misin? Ya NolUr Doqruyu söYle Kendisı çektr miyor muuydu?


      Min ah shi çok özür dilerim ben sanmıştım ki :'( sahbsdbhsbhsdbhsdksdksdas

      Canısı neyin kafasını yaşıyorsun sen ya? Eğlenmek maksadıyla yayınlanmış bir yazının her karesini ciddiye alıp bir de olağanüstü bilgilerle buraya geliyordun :D İyi niyetli olduğunu düşüneceğim ama kendinden muhtemelen(!) yaşça oldukça büyüklerine saygılı konuşmayı denersen sevinirim kapiş ;)

      Sil
  47. Özenle yapımcılara çalışmak istediklerinin listesini versen aşağı yukarı böyle bir liste verirsin zaten :D nasıl bir şans varsa kızda ama bir Song Hye Kyo değil mesela Shin Minah bu kadar kişiyle çalışmış ve Rain hariç hiçbiriyle sevgili olmamış (Rain'le A Love To Kill zamanların da sevgili oldukları iddiaları varmış kore de ikisi de açıklama yapmamış) ancak Song Hye Kyo neredeyse çalıştığı bütün aktörlerle gerçek hayatta aşk yaşamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben SHK'un özel hayatına dair birşey bilmiyorum Hyun Bin dışında. Shin Min Ah zaten bu konuda kapalı kutu Maksat eğlence olsun bende sevmediğim hatundan intikam alayım bir şekilde :P

      Sil
  48. Erkekleri hastalık haline getirip sahiplenmeye çalıştığınız için "kezban" damgası yiyorsunuz. Kadın o pozları adamların kafasına silah dayayıp çektirmedi ya. Kabul edin o erkeklerin umurunda değilsiniz, sizin varlığınızdan haberleri bile yok. Özellikle siz "benim Joo Ji Hoon'um benim Woo Bin'im" filan diyorsunuz ya iyice çıldırıyorum. Nereden senin oluyor arkadaş? Seviyorsan sev ama saygını yitirme. Bu yaptığınız resmen saygısızlık. O adamı seviyorsan yaptığı meslekten dolayı sevmelisin. İşini güzel yaptığı için sevmelisin. Yakışıklı diye bir adama bu şekilde yaklaşmak ne kadar doğru? Ben de izliyorum kore dizi-filmleri ve ben de beğeniyorum adamları ama şimdiye dek hiç "kezban" damgası yemedim. Bu yüzden, bu sapık halleriniz yüzünden siz her zaman kezban ismi altında anılacaksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi eğlenmek amaçlı yazılmış bi yazıyı ciddiye alıp atarlandığın için hata sende mi bizde mi diye düşünüyorum ama yazdığın üsluba ve kullandığın kelimelere bakılırsa yazıyı doğru okuyamamış yorumları takip etmemiş olduğundan hatanın büyük payı sende gibi..

      ayrıca velev ki olmaz ama yazılanlar doğru olsun bundan sana ne..seni niye ilgilendiriyo ki bu..beğenmiyosan bakmazsın izlemezsin takip etmezsin bu kadar basit.hal böyleyken bu kadar çemkirme niye..tamam vakti zamanında bi yerde ''kezban'' damgası yemiş olduğunu ve bu yüzden baskın çıkmaya çalışma çabalarını anlıyorum ve bu kuyruk acısıyla içinde yanıp duran ,bi türlü söyleyip itiraf edemediğin o ''kezban'' düşüncesini burda kustuğun için rahatlamış olduğunu da biliyorum ama adsız yorumdan ziyade adınla yorum yapsaydın seni daha çok ciddiye alabilirdim ama işte..spam kutusundan alıp taşıdığım yorum anca bu kadar oluyo..

      Sil
    2. bu ve bunun gibi adsız yorumcular iyiki varsınız biz sizi eğlendiriyoruz yazılarımızla sizde bizi beyinsiz yorumlarınızla :D evren korusun sizi amen :D :D :D

      Sil
  49. estetiksiz halini görmeyen varsa bence bir baksın netten estetikle dedemde güzel olur.içimde min aha karşı biraz olsun sevgi vardı doğal güzel falan diyordum ama taa ki estetik yaptığını öğrenene ve ji sub oppama bulaştığını görene kadar.Ayyyyy dayanamıyorum ya ben saçlarını yolmaktan çok oppama sarılan kollarını kırmak istiyorum. Yaaaaahh!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seni hiç ilgilendirmez ... KISKANÇ kecaşikiyo

      Sil
    2. Küfür edince bi rahatladın bi başın göğe erdi dimi..Sen ve senin gibilerin bu saftirik yorumlarını okuyunca bizde çok eğleniyoruz gerçekten.. :D ama şimdi bize bir iyilik yap ve gidip yaşıtlarınla kumda oyna ..hadi canım hadi..

      Sil
  50. çok saçma bir sayfa shin min ah kız sadece foto yapmış ne var bunda yani ayrıca bu foto çekerken para alıyorlar ayrıca kendinize gelin lütfen tanımadığınız insanlar hakkında ne güzel atıp tutuyorsunuz sanki gerçekten sevgilinizi elinizden almış gibi aptalsınız yani ne diyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hofff yeminle içim şişti sen ve senin gibilere cevap vermekten..bu yazının eğlence amaçlı yazılmış olduğunu görmek bu kadar mı zor..hadi anlamadın yorumları oku bari ne diyo bunlar diye..

      ayrıca beğenirsin veya beğenmezsin bişi demiyorum ama hakaret etmekte neyin nesi..

      hadi dayanamadın ,durduğun yerde şiştin,bi şekilde aptal etiketini yapıştırma isteğin yüzünden tuttun bize aptal dedin diye sen şimdi çok mu akıllı oldun..edebinle yazamıyosan çemkirme ve çeneni tut otur yerinde..sonuçta ağzın var diye her yerde konuşman gerekmiyo..beğenmiyosan sayfayı kapatır gidersin bu kadar basit..
      ama yok ille yapıcam duramam ben söylemeden diyosan ''adsız'' yorumla diilde adınla gel öyle görüşelim canım..

      Sil
    2. sen çok edebinle yazmışsın canım kendini biraz daha öv öv öv

      Sil
    3. hıms ivit şu cevapla anladık burası için yaşın tutmuyo senin..hadi az ötede oyna,hadi bebişim yorma bizi..

      Sil
  51. bugün yağmur yağdı ve işlerimiz neredeyse durma noktasına geldi. bu nedenle sahaya çıkamamış ve evrak işleri ile uğraşırken blogunu okumaya başladım(daha önce keşfetmiştim ama okuma fırsatım olmamıştı). yazıların çok hoşuma gitti(ki bu nedenle raporlarım bir dahaki yağmura kaldı :D) ama bu yazıda koptum ofiste kahkahalarımı tutamadım :D :D ben bu kızı severdim ama So Ji Sub resimlerini gördüğüm anda dişlerimi biledim hırs yaptım :D bu nedenle uzun kahverengi saçlardan tutam tutam yolmak istiyorum izninle :D :D bu cuma günümü güzel geçirmemi sağladığın için de ayrıca teşekkürler :D :D umarım bahar yağmurları daha sık yağar ve ben sahaya çıkmadan yazıları okurum az değil üç yıllık arşiv var okunacak (umarım arada raporlarımı da yazarım) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kkk @özge coşar anti SMA fan kılapı bunun için var ve burda izne hiç gerek yok..dilediğin gibi yolabilirsin.. :D
      ayrıca hoşgeldin aramıza..umarız diğer yazılarımızı da keyifle okursun.. :)

      dipnot:raporlar konusunda da sana şimdiden kolay gelsin..kkk :D

      Sil
    2. HOŞBULDUM :D gerçekten blogunu baya hoş buldum bütün yazıları severek okuyorum ellerine sağlık :D
      raporlar için moral motivasyon için sağol. raporları genelde son anda yapıyorum çünkü o anda benim diyen pc kullanıcısından bile daha becerikli olup bir excel-word kraliçesi oluveriyorum ;) ;)
      dipnot: heee bide sen beni acil toplantı öncesi gör peeehhh pehhh pehhhh....;) :D :P

      Sil
    3. aslında bu yazının asıl sahibi oh yoon joo nickli arkadaşım ama bu aralar pc ile ilgili problemleri olduğundan buraya pek uğrayamıyo..o yüzden ben her ikimizin adına da çok teşekkür ederim.. :))
      bu arada son anda yapılan işin,yazılan ödevin,raporun tadı bi başka..içimizdeki potansiyeli anca yumurta kapıya dayandığında çıkarmıyo muyuz zaten..en azından kendi adıma ben öyleyim.. :D kkk

      Sil
  52. ikinizin de ellerine sağlık o zaman benim teşekkürlerimi ve yeni anti Shin Min Ah olarak hırslı olduğumu iletirsen sevinirim :D :D So Ji Sub'ı sonuna kadar koruyacağım :)
    Yumurta olayına sonuna kadar katılıyorum ben de her zaman öyleydim ve hala öyleyim :) üniversite zamanlarım aklıma geldi hey gidi günler hey o zamanları çok özlüyorum :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh yoon joo sanırım bu yazı sayesinde ateşli bi taraftar daha kazandı. :D kkk..

      Sil
    2. Yorumlarını zevkle okuyorum Özge, hoş geldin aramıza. Eğlendiğin için mutlu olduğumu söylemek istedim. Her yorumunu mutlaka okuyorum ancak yorum yazamıyorum ^^ Neyseki nöbetçi cadı her yere yetişiyor kkk

      İyi eğlenceler

      Sil
  53. mal mısınız? Shin Min Ah a nasıl böyle derşiniz sizin tek tek saçınızı yonarım ayağınızı denk alın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne denmiş yazıda acaba? Senden çok daha fazla takip ettiğime eminim Shin Min Ah'ı. Bütün çalışmalarını, performanslarını izlemiş biriyim. Yukarıda görülen bütün fotoğraflar zaten belli, yani arkadaşım sen neyin kafasını yaşıyorsun?

      Ah! Cidden aptal insanlarla uğraşmak kadar yorucusu yok bu dünyada

      Sil
  54. haha çok iyi :D ama ben bu kadını seviyorum yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şakasına yoluyoruz saçları zaten rahat ol dshcbjhsbcjhsbdfjd Bir tutam yolmak istemediğine emin misin ;)

      Sil
  55. Bu kadını yolduktan sonra park shin hye yı da yolak o da her oppa ile mübarek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım :D Shin Hye ie yine de aynı kefeye koymamalı Min Ah'ı kızımız en azından rol yapbiliyor Shn hye de mimik görmek çok zor kkk

      Sil
  56. Düşündüğüm şeyi çoktan yazıya dökmüşsün kim woo bin ile çıktığını duyduğumdan beri 1 numaralı düşmanım oldu yok yani kız güzel olsa gam yemiycem (mesela park shin ,yoona var ) çirkinin teki woo bin de o kadar kız varken bu kızı niye seçtiyse bnce kızda şeytan tüyü var gıcık şey

    KİM WOO BİN İ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM İLK DEFA BİRİSİNİ KENDİMDEN BİLE DAHA ÇOK DÜŞÜNÜYORUM İNŞALLAH HER ZAMAN BAŞARILI OLUR VE DOĞRU YOLU SEÇER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3rghrwejrgegejwgwej Fazla kafaya takmamalı aslında ama neden stres atmayalım değil mi?

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar