Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Actresses / Sanıldığının Aksine

                         Aekteuriseu-Actresses
Konusu: Vogue dergisi yılbaşı için mücevher ve kadın konseptli çekimler yapacaktır. Bunun için farklı kuşaklardan aktrisler bir araya getirilir. Çekimler için hazırlık aşaması yapan set ekibinden, organizasyonu yapan dergi editörüne, oyuncuların menajerleriyle birlikte sete gelmelerinden çekim sonlanana kadar geçen süreçte neler göreceğiz? Beyaz perdenin parlayan yıldızlarının birazda iç dünyasına bakmaya ne dersiniz?

Aekteuriseu-ActressesAekteuriseu-Actresses

Blogumuzun hırçın Z_cadısı bu filmle ilk kez kendine ait düşünceleri sizlerle paylaşacak. Filmi ayrı ayrı izleyen B ve Z cadıları olarak size düşüncelerimizi aktaracağız. E cadımız bugün en güzel anlarından birini yaşıyor. Kalbimiz seninle kuzum <3 Telefonla canlı bağlanamadığı için birbirini yiyen eksik iki cadıyız şuanda (:
Aekteuriseu-Actresses
B_cadısı iftiharla bildirir:
Film büyük konular etrafında dönüyor değil. Her oyuncu kendini canlandırıyor.
Geçmişleri, bugünleri, hayata bakışlarını yansıtıyorlar. Durağan, belgesel kıvamında ama kurgusal bir çalışma.
Aekteuriseu-Actresses
Filmi izlerken Kore sinemasında ki hiyerarşi ve zamana boğun eğmesi de gözler önüne seriliyor. Kendinden büyük olan, işe daha önce başlayan kişiye duyulan saygı, onunla olan ilişki seviyesinin giderek azalması, star sisteminin gelmesiyle birlikte, yalnızlaşan oyuncular sözle dile getiriliyor ve eleştiriliyor.
Çekimlere ilk gelen en yaşlı aktris olan Yeo Jong Yun oluyor. Bu kadının tavır ve davranışları zaten birazda geçmişle günümüzü sorgulamamızı kolaylaştırıyor. Kendini set içinde yapayalnız ve rahatsız hissedince hemen daha önce birlikte çalışmaktan zevk duyduğunu her fırsatta dile getirdiği Hyun jung Go'yu arıyor.
Aekteuriseu-Actresses
Hyun jung Go benim çok sevdiğim Koreli hatunlardandır. Kendisini Muhteşem Kraliçe, What's Up Fox? dizilerinden hemen hatırlarsınız zaten (: Bu film sayesinde öğrendim k kendisi boşanmış ve iki çocuk annesi bir kadın aynı zamanda. 
Aekteuriseu-Actresses
Hyun jung Go filmin geneli boyunca Japonya'da star olduğu için havasından geçilmediği iddiasıyla ortamda kasıla kasıla dolaşan Ji Woo Choi ile takışıp duruyor. Burcu, kan grubu bulduğu her fırsatta vurup kaçıyor (:
Aekteuriseu-Actresses
Ekibin en geç iki üyesi Min hie Kim,Ok bin Kim ise olayları uzaktan izleyerek olaylara dahil oluyorlar. Günümüzü temsilen buluşmada yerlerini alan bu ikili sosyal ve çekimser iki karakter. Siyah ve beyaz gibiler birçok konuda(:
Aekteuriseu-Actresses
Ji Woo Choi Star olarak ekibin içinde ki yerinin ayrılmasını hemen sağlıyor. İstekleri ve tripleriyle star dünyasının da halini ortaya koyuyor. Kendisini Winter Sonata, Star's Lover ve şu sıralar oynadığı Can't Lose dizilerinden tanıyabilirsiniz.
Aekteuriseu-Actresses
Bu değişik karakterde ki aktrislerin kalın kabuklarından sıyrılıp, içlerinde ki hassas ve yaralanmış kadınları gösterme çabasıdır bu film...


Z_cadısı bildiriyor...



Aekteuriseu-Actresses

İzleyeli biraz oldu ama anladım ki bi kadın nerede ve hangi konumda olursa olsun hep kadın..

Bildiğimiz sıradan sokakta görüp karşılaşabileceğimiz tiplerden bu ablalar da..

Her ne kadar bizden farklı olarak hepsi aynı işi yapıyo olsalar da kendi içlerinde ki kırıklıkları, çekişmeleri, ulaşılmaz görünen o halleriyle aslında üzerimize yapışan rollerden sıyrıldığımızda hepimizin ne kadar benzer olduğunu gözler önüne seriyor...

Bunların dışında filmde takıldığım diğer konu korelilerde devamlı gördüğümüz ideal tip kavramı..

Her ünlüye sorulan o mutlak soru?
Senin ideal tipin kim? 

Filmde ortamı yumuşatan 2. yaşlı abla -ki benim en sevdiğim karakter oldu-  bunu öyle güzel açıkladı ki..seyirciye ve sektördekilere verilen ince ayar gibiydi ve bence çok hoştu..
Film bittiğinde ise aklımda kalan tek şey o cümlelerdi..
bknz.. :D

-- birinin ideal tipi olmaktan daha yalnızlık verici birşey yoktur..
sadece bir tip..

-- doğru söylüyor..

-- daha sonra karşılaştıklarında şaşırırlar..
 benim tipimsin fakat neyin var..

-- evet..bir erkek tipi olduğumu söylediğinde bu benim içi bir külfet oluyor..

-- Kafalarında belirledikleri bi imajım oluyor ..
başta onların beklentilerini karşılamak zorundayız..
işte bu yüzden birinin ideal tipi olmayı istemem..




Merhaba..ben fndk..nam-ı diğer Z_ cadısı..

Hiç böyle şeylerde kabım bezim olmamasına karşın Baharın dürtüklemeleri ve hatta boğazıma çöküp nolurrr yaz diyerekten beni yemesinin sonunda geçenlerde pes etmek zorunda kaldım ki bu '' evet '' deyiş benim için oldukça sancılı bi süreçti.. :)
Onun dediği gibi '' naber bebeler ben geldim nabiyonuz '' diye giriş yapabilmeyi çok isterdim ama kendimi başkasının bahçesine izinsiz girip meyve aşıran çocuklar gibi hissediyorum.. Gerginlikten elim ayağım buz kesmiş sağa sola bakınırken bi yandan da dua ediyorum ki Bahar beni uzunca bi süre rahat bıraksın diye..:D  

her neyse..
Her ne kadar senin yüzünden blog alemine bodoslama dalmak zorunda kalsam da yinede verdiğin fırsat için teşekkürler lokumum.. ^o^

Aekteuriseu-Actresses

Yorumlar

  1. komiksiniz kızlar pardon lokumlar mı denmeli:) arkadaşlık dayanışma her zaman çok önemsediğim şeylerdir:)

    büyük ihtimalle bir reklam şirketinin önderliğinde çekilmiş bir film. ama sevdim bilinmeyen yönler ve kore görselin real kısmına açılan kapı niteliğinde izlenir diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben sizi ya :D
    Fndk'ım Zeynep'im ellerine sağlık... Seni de artık blog aleminde gördüğüm için çok mutlu olduğumu söylemeliyim ^^ Hatta bu günü ne kadar zamandır beklediğimi Bahar gayet iyi biliyor... :D
    Neyse asıl konumuza dönecek olursak; bu filmi izlemeyi nedense istemiyordum ama sayenizde içimden 'izle bu filmi selin' dedim okurken :)
    Ellerinize kollarınıza sağlık... <3 <3
    Z cadısı sakın kaybolma yeni konularını bekliyor olacağım ^^

    YanıtlaSil
  3. Bu film bundan daha güzel tanıtılamazdı, filmdeki o kalabalık kadro blogunuzda yerini hanım bloggerlara bırakmış :D :D iyiki tavsiyenize uyup izlemişim, çok güzeldi, kurgul olduğunu bilmeme rağmen nasıl oluyorda bu kadar gerçekçi oynamışlar inanamadım. sanki burnumun dibinde olup bitti herşey ama sonradan dedilerki gizli kamera var :D :D

    tüm bez cadılarının ellerine sağlık, sayenizde çok içten samimi bir yapım izledim :D :D

    YanıtlaSil
  4. @tarih84 lokumlar adına ben teşekkür edebilir miyim?;)
    + teşekkürler..filmi beğenmene noktan benimkiyle aynı olduğuna sevindim..;)

    @selin bunların senin başının altından çıktığını anlamalıydım..iyi mi oldu bilmiyorum ama ben bu gazla blog bilem açarım o derece..:D
    NOT:filmi izlediğinde bi daha görüşelim.yorumlarını bekliyor olicimm..:D

    @makinosev nickin nedense hiç yabancı gelmedi bana yinede kendi adıma teşekkür ederim..beğenmene çok sevindim.. \(^o^)/

    YanıtlaSil
  5. E sonunda kazanımızın Z_cadısı yorumlara cevap vermiş (: Lokumum ellerine sağlık :P Lokum ne be deli hehehe

    @tarih bu blog bu iki cadıyı cebren ve hile ile kandırıp kazana sokabilirim ümidi ile bu ismi almıştı sonunda cadılardan biri kazana düştü hehe Yorumun için teşekkürler. Senaryosunu zaten oyuncular yazdığı için oyuncu-yapımcı paslaşması olması çok doğal (:

    @supercel Nihahahahaha (: Anladın kuzum sen onu. İzle filmi mutlaka, bizden çok fazla detay göreceksin içinde ;)

    @MakinoSev beğenmene ve bu beğeniyi kazana düşen cadı ile aktarman çok hoşuma gitti (: Çok teşekkür ederim canım <3

    YanıtlaSil
  6. @fndk ııııııı şey :D B_cadısı kadar olmasa da benim de biraz etkim oldu tabii :D

    @Oh Yoon Joo izleyeyim tabii baharım ^^ Sen öner :)

    YanıtlaSil
  7. @Supercel Ahahaha Kuzu yorumu falan geçtimde bir insana nasıl bu kadar farklı seslenebiliyorsun aynı cümlede (:
    B_cadısı = Oh Yoon Joo = Baharım (:

    Deli <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar