Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

UZAK DOĞU'DA SEVDİGİM DİSİ SESLER / YUDUM 2


BAEK Jİ YOUNG/백지영

Müzik kariyeri 1999 yılında "Sorrow" albümü ile başlamış. İlk kasedi ile SBS ödüllerinde en iyi çıkış yapan kadın sanatçı ödülü almış (:  (New Artist Award)
Bu bülbül sesli hatunu fazla dinlendirmeden peş peşe albümlerde gelmiş doğal olarak. 2000 yılında "Rouge" albümünü  2001'de "Tres" izlemiş. Ayrıca bu yıl bir de konser yayınlarından oluşan "Live Concert" albümünü çıkarmış.




Diğer Albümleri ve çıkış yılları
2002: Best & Live New Release (Best & live album)
2003: Ultimate Edition(Best album)2003: Smile 
2006: Smile Again
2007: The Sixth Miracle 
2008: Sensibility 

2010: Timeless; The Best (Best album)
2011: Pitta 





Digital Single2006: "Love is Beautiful"
2006: "Tomorrow" 
2007: "Crush" (with Jade from Sweetbox)
2007: No.1 Hitz : The Biggest Hits From Today's Supersta
2008: "Love is...Lalala" (with Yuri)
2008: "Gypsy Tears"
2009: "Love Is Not A Crime" (SBS Princess Ja Myung Go OST)
2009: "Don't Forget" (IRIS OST)
2010: "That Woman" (Secret Garden OST)
2011: "Again, I Love You Today" (The Princess' Man OST)





Şimdide severek dinlediğim şarkılarından birkaç örnek vereyim sizler için;







Muhteşem sesli kadından az öz şarkı paylaşımı yaptım^^ Zaten OST'lerden çok tanıdık hepimize :D Dinledikçe, kulağınızın pası silindikçe beni anın anacım ^^ 

NOT: Kişisel hayatı kesinlikle beni ilgilendirmez, yorum yazmak haddime değil!

Yorumlar

  1. 2. klibe bittim ya T_T

    YanıtlaSil
  2. @Risa Ben bu hanım kızımızın el attığı her şarkıyı seviyorum ^^ Kliplerde güzel oluyor genelde ;)

    YanıtlaSil
  3. Kişisel hayatı beni çok ilgilendiriyor şahsen. İdolüm o kadın benim sevgilisi kendisinden 9 yaş küçükte :) O bakımdan :))

    YanıtlaSil
  4. @LaFea ^^ Darısı başına ozaman mı desek (:

    YanıtlaSil
  5. Baek ji young hem kendisini hem sesini sevdiğim ablalarımızdan bir tanesi.Nedense sözleri anlamıyor olsan bile içine işliyor.Evde yatarken veya öylece boş bir zamanımda çalıp duygulandıracak kendini iyi hissettirecek şarkılar gerçekten bu gibi sesleri çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ballad şarkılar özellikle Kore diline çok yakışıyor, müzik sekmesindeki diğer sesleride beğeneceğin düşünüyorum Hoşgeldin Birdakikamola ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar