Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Fluxus Voices Vol. 1-2-3




Muhteşem sesler eşliğinde şarkılar dinlemeye hazır mısınız? Üstelik bunlar Mariah Carey‘in  All I Want For Christmas'ı ve Michael Jackson‘ın söylediği Beat It.




Kona'nın popüler şarkılardan oluşan cover albümü için 10 muhteşem ses yanyana geldi. İsimler ALEX -ki albümden haberdar olma nedenim - whale,   Urban Zakapa, Namu, Haewon ,Yi Sung Yol, Park Ki Young, Horan.

^
|
 Sevgili kaktüs çiçeğim Alex'te maşallah ben buradayım diye bağırıyor sanki bu şarkı boyunca 



Bir arada ortaya çıkan çalışmalar çok eğlenceli ve güzel olmuş bence (: Sevdiğim seslerin böyle çalışmalar da bulunmaları da ayrıca hoşum gidiyor 
Acoustic / Acappella  olarak hazırlanmış bu şarkıları siz nasıl buldunuz?




Yorumlar

  1. 2. şarkıyı çok beğendim.
    3.şarkı birazcık beğendim ama
    1. şarkıyı pek sevemedim..
    onun dışında alex'in sesini duymak çok hoştu.sarı kıvırcık saçlı bebeyi de tanıdım..playfull kiss dizisinden arada reklamlar der gibi girip Jangnanseureon Kiseu derdi..:D

    YanıtlaSil
  2. @fndk Ajan çok seçici gördüm seni hehe Ben sadece Alex'i beğendim demediğin sürece sorun yok anlaşabiliriz :P

    YanıtlaSil
  3. pasta dizisinde baya baya gözüme kestirmiştim ama geçti şimdilik..rahat olabilirsin..:D

    YanıtlaSil
  4. Söyleyeceğim cümleyle canımı tehlikeye atacağımın farkındayım ama ben sadece Alex'i beğendim. :D Şarkılar çok hoş olmuş. Ben hepsini beğendim (neden acaba :P )
    Böyle karma sanatçılı albümleri çok seviyorum.Şu sarı kafanın adı ne ya sesi güzelmiş bir de grup olanın ismini istiyorum :L

    YanıtlaSil
  5. @Supercel öhööö öhhhöööö :P Şaka len şaka. Senden mi esirgeyeceğim Alex'i 2 dakika msne gel bakayım sen kuzu (: 2. videoda isimler yazıyor kuzu ;) Yorma unniyi :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar