Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Koğuş Kalk!

Güney Kore silahlı kuvvetleri bütün oppalarımızı askere almaya devam ediyor. Piyasada noona diye ağlaşan bir sürü çıtır çerez görmeye devam edeceğiz  önümüzdeki iki yıl boyunca anacım (: Kötü bir şey mi bilemem ama bütün aslarda aynı anda sahadan çekilmez ki arkadaş!


Oppalarının yollarını gözleyen sevgili arkadaşlarım için yan taraftaki gerisayım tablosunu genişletmeye karar verdim :D  Benim gözümden kaçıp gizli gizli askere giden oppa olursa bana gidiş tarihiyle iletirseniz listeye kendilerinide zevkle eklerim :D 


Şimdi sıralayayım birkaç ismi sizler için 
Park hyo shin


Buğulu sesli bülbülüm benim Park Hyo Shin Gelmesine şu saniyede 449 gün var malesef 


kim nam gil





ASi ve kötü çocuk askere gideli fazla olmasa da pek özleyeceğimi düşünmüyorum :P Sevenleri düşünsün anacım baane :D

















E bu bebe askere de gitti ya (: Özletme annem kendini bol bol hatırlatacak şey bırakmışsındır umarım kendini :D


















Ne zaman askere gitti ki bu bebe o__o  Kaçırmışım tüüüh :P O sıra da kesin ben kyuhyun'un evil hallerine dalmışımdır kesin hehe





Bu kuzuyu da almışlar askere ^^ Sesleniyorum Kore'de bakanlık koltuğunda oturan savunma bakanına. Anacım hala ne duruyorsun bak şarkısı bile var. Kızları da alın askere :P














Koreli tüm ahjummaların favori damat adayı gönlümüzün sevimli oppasıda  askerliğini yapmakta malum ^^ Sıkı dişini kuzu geldiğinde büyümüş olacaksın cidden bak :D



Ve askerde olmasına rağmen eli alnında çok şık selam veren Kang Dong Won'u ekleyememenin verdiği büyük acı içimde. Ziraa gizemli prens kimselere ses etmeden teslim olmuş birliğine :( Çok tiz zamanda resimleri net alemine düşesice insan sevenlerine bunu yapar mı yaa, hain huh..


Askerde daha oooo ne oppalar var unutmuşsun kızım diyorsanız lütfen hatırlatın canlar ^^
Şimdilik hoşçakalın. Asker mektuplarının bir ucu yakmaya devem edeceğiz ^^ 









Yorumlar

  1. Bu ara neredeyse gözümüze kestirdiğimiz tüm oppalar askere alındı. Burada benim için yokluğu hissedilecek en mühüm şahsiyet Hyun Bin ve müzik caimasından çok sevdiğimiz Park Hyo Shin'dir. ^^ Kalan sağlar bizimdir diyorum, başka yapacak bir şey yok :)

    YanıtlaSil
  2. Gelecek dönemde de gidecekleri düşününce geriye kimse kalmayacak zaten (: Bugünde T-max teki eleman askere gitti :D

    YanıtlaSil
  3. oyy oyyy ben Park Hyo Shin'in askere gittiğini bilmiyordum valla... neyse snow flower dinleyerek tezkere yolunu gözleriz bizde.... kangin 2010'da askere gitti :D nisan 2012 geri dönüyor o (snnn) :D anaam daha leeteuk gidecek askere... meleğimi ezerler orda yav :( hyun bin'in dönüşünde dizi film patlaması bekliyorum valla ondan :D :D neyse benim evil'im ın askere gitmesine daha çook var :D o askere gittiğinde de bakalım artık yapaceğiz bişiler :D:D

    YanıtlaSil
  4. @Nightsun Asker olan olana bu yıl ve 2012 de herkes asker olacak ^^ Suju'dan geriye kalanların dizi/film çekmesi muhtemel hehe Piyasada başka adam kalmadı yahu (:

    YanıtlaSil
  5. ju ji hoon var bir de :D :D çok severim kendisini :D

    YanıtlaSil
  6. @MakinoSev Ju jı hoon beylerin resmi yan tarafta geri sayımı ile durduğu için eklememiştim kuzu ^^ İnşallah döndüğünde iyi işleriyle ve affedilmiş olarak karşımıza çıkar yeniden <3

    YanıtlaSil
  7. ivet sonradan farkettim ki ordaymış :D :D çaktırma aramızda kalsın o zaman bu yorum :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar