Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Unubore Deka / Conceited Detective /2010







Konusu: 30 yaşındaki bekar dedektifimiz aşık olduğu kadınla evlenme hazırlıkları yaparken, yeni evindeki ilk gününde sevgilisi tarafından fazla yakışıklı ve cazibeli(anladınız siz onu :P  ) olduğu gerekçesiyle terk edilir. İş yerindeki sempatik arkadaş topluluğu da bu durumdan sonra ona Unubore olarak çağırmaya başlar. Dizimiz Unubore dedektifin karışık duygularının izinde ilerler.

Şimdi konu yazdın bi dünya ama nerede ben birşey anlamadım dediniz değil mi? Sakin olun önce :) Başlıyorum bu eğlenceli, çatlak hikayeye az biraz büyü tozu katarak. Önce karakterleri tanıtalım kıyısından köşesinden.




Dedektifimiz Unubore terk edilişini hala hazmedememiş, yeni sevdalara sevdalı, ama aşık olduğu kadınların ortak özellikleri yüzünden bol sancılı günler yaşayan biri. Ortak özellik kadınların sarışın, esmer, aptal, zeki yada sevimli olması değil maalesef. Dedektifimiz suçlu kadınlara aşık oluyor. 

Unubore'nin babası: Oğlunun hayatındaki ekşınları senaryoya uyarlayıp pazarlayacak kadar yetenekli bir yazar. (: 

Sadame beylerde dizimizin neşe kaynağı her zaman olduğu gibi Oyunculuk kariyerinde onlarca ceset rolü bulunması bile sevimliliğini bozmaya yetmiyor. 


Matsuoka (: Gönül isterdi ki daha aktif olsun, bölüm sırasında oradan oraya koşsun dursun. ama nerdeee???

Profesör Kruhashi ben diyeyim 60 sen de 70 yaşlarında br adam. Aşk ve ilişkiler üzerine acayip eğlenceli yorumları var keratanın. Dizinin açılışında ki tavsiyeleri işe yarayabilir :P

Gorou: Bilge barmen. Kimse ciddiye almasa da doğruyu asla ıskalamıyor. Afferim len demek istiyorum kendisine (:
Saeki kun Baş belası yeni transfer dedektif.  Ben sevmedim sizde sevmeseniz bana uyar (:


Dedektifçilik oynarken her bölüm yeni karakterler dizimize konuk oluyor. Aklınıza gelen güzel hanımlar bunlar. Dedektifimiz her bölümde yeni aşklar ve ayrılıklar yaşamaya devam ediyor. Ve finalde bir elinde kelepçe bir elinde yüzükle karşımıza dikiliveriyor...


Bu yakalama dönemine girdiğini üzerindeki beyaz takımdan anlıyoruz (: Olayı çözen sanki bu takım :P Göstermeden geçemeyeceğim bir kare var diziden. Hala açıp gülüyorum elemana yahu hehe



Bildiğimiz çatlak Japon dizilerinin eğlencesinde süper bir dizi (: Oyuncular göz ardı edilemeyecek türde. Daha ne diyeyim :P

Yorumlar

  1. şöyle bir dolaşıyordum unubore deka başlığını görüp okuyayım dedim^^ ne de olsa çevirisini yapıyorum diziye ilgiyi merak ettim^^

    YanıtlaSil
  2. Dizi henüz pek fark edilmemiş gibi olsada japon dizileri içinde en iyiler listemde yükselmeye devam ediyor (: Çeviri için teşekkür ederim kashicim ^^ Gönüllü reklamcın olacağım dizi için meraklanma

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı anlatmışsın diziyi, keşke bir çip olsa listeye koyduğumuz dizileri tek bir hamleyle ileyebilsek :D artık yetişemiyorum ama böyle güzel yazıları okuyup mutlu oluyorum zühürt tesellisiyle :D ama yok bir kesin arşivime katacağım :D

    YanıtlaSil
  4. Çevirisi devam etmekte sen diğer dizileri hatim edene kadar bekleyebilir seni (: Ama fazla da ihmal etme bu eğlenceli diziyi kadro 10 numara (:

    YanıtlaSil
  5. Çok önceden izlemiştim yine izlemek isterim ama bulamıyorum :I

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi ismini yazınca dailymotion'dan ulaşabilirsin

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar